پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

‍ نماز جمعه۶فروردین در شهر نارنجی پلدختر اقامه نمی‌شود

امام جمعه پلدختر گفت: آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ۶ فروردین ماه جاری با توجه به تداوم وضعیت نارنجی در این شهر برگزار نمی شود.

🔰حجت الاسلام والمسلمین “سیدمحسن_موسوی” روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار پل نگار ،اظهار داشت: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان لرستان این هفته نماز جمعه در پلدختر به دلیل وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود.

🔺وی با تبریک سال نو و بهار طبیعت و آرزوی سالی پر از سلامتی برای ایران اسلامی و موفقیت و درخشش در تمامی عرصه ها، افزود: بمب ساعتی کرونا زیر پای دید و بازدید‌های نوروزی است، بنابر این مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس و مرموز کرونا ضروری است موازین بهداشتی را رعایت و از دید و بازدید و مسافرت رفتن پرهیز کنند.

🔸امام جمعه پلدختر از تمام مدافعان حوزه سلامت کادر پزشکی و پرستاری که این روزها درگیر مداوای مبتلایان به بیماری کرونا هستند و مجاهدت های بسیاری را در این خصوص متحمل می شوند، تقدیر کرد .

♦️حجت الاسلام موسوی تلاش مدافعان سلامت را جلوه‌ای از ایثار دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این روزها که مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا مشغول خدمت به بیماران هستند مردم با ماندن در خانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی یاریگر تلاشگران عرصه مقابله با بیماری ویروسی کرونا باشند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *