جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

محو روابط عمومی در ادارات پلدختر؟/اطلاع رسانی حلقه مفقوده دستگاه های اجرایی جنوب لرستان

 

فعال سازی روابط عمومی ادارات در پلدختر به معضلی برای عرصه اطلاع رسانی تبدیل شده و در دوران ریاست رضاییان بر کرسی فرمانداری پلدختر این موضوع بدتر شده و اصلا فکری برای حل آن نشده است.

به گزارش پل نگار،روابط عمومی هر اداره بعنوان بازوی پرتوان مدیر دستگاه اجرایی در انعکاس خدمات آن اداره عمل می کند که متاسفانه این بازو در ادارات پلدختر تا کنون کارایی خود را نشان نداده اند.

روابط عمومی پلی براسی ارتباط بین مردم بایکدیگر و سازمان ها شکل گرفته ،اطلاع رسانی و آگاه بخشی به مردم از کارکردهای مهم روابط عمومی ها است.

پیام رسانی آگاهانه و مستمر در کنار رسانه ها می تواند در شفاف سازی بسیاری از مسائل اداری در اذهان عمومی کارایی داشته باشد.

سوء استفاده برخی ها در عرصه اطلاع رسانی نتیجه این ناکارآمدی روابط عمومی ها است زیرا ادارات به دل خواه از خبرنگاران برای حضور در جلسات دعوت می گیرند واین مصداق بارز ناعدالتی رسانه ای در دستگاه های اجرایی است.

متاسفانه نبود نیروی متخصص و کارآمد در روابط عمومی های ادارات به معضلی تبدیل شده،تا به حال این موضوع هم در بسیاری از ادارات شهرستان پلدختر حل نشده است.

نداشتن جایگاه اداری برای روابط عمومی در برخی از ادارات شهرستان از دیگر معضلات عرصه اطلاع رسانی در ادارات به طوری که بیشتر دستگاه های اجرایی پلدختر فاقد پرتابل خبری هستند.

علی رغم تاکیدات و خبرهایی که در این خصوص منتشر شده تا کنون متولی ساماندهی روابط عمومی های ادارات در پلدختر مشخص نشده و هر کسی توپ را به زمین دیگری می اندازد.

پس از انجام موفقیت آمیز  پروژه انتخابات و مسائل و مشکلاتی که برای خبرنگاران به وجود آمد ،حالا در روزهای پایانی سال ترافیک برگزاری جلسات مختلف اداری در پلدختر شدت گرفته به طوری که در این برهه زمانی نقش روابط عمومی در دعوت از خبرنگاران و اطلاع رسانی برنامه ها ملموس تر به نظر می رسد.

امیدواریم فرماندار پلدختر بعنوان نماینده عالی دولت و ناظر اصلی بر روند امور اجرایی ادارات در این خصوص تدبیر مناسبی را بیاندیشند و با احترام به شخصیت خبرنگار ،برای دعوت در جلسات ساز وکار مناسبی را بیاندیشند .

انتهای پیام/

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *