جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

شمارش معکوس جابجایی فرماندار پلدختر آغاز شد؟!

به گزارش پل نگار،حسن رضاییان مرد کهنه کار استانداری لرستان که دارای سوابق مدیریتی از قبیل  فرمانداری الشتر، مدیرکل امور تملیکی لرستان و مدیر آموزش و پرورش کوهدشت و خرم آباد را در کارنامه خدمتی خود دارد در مهرماه۱۳۹۸ به سمت فرمانداری پلدختر منصوب شد.

این انتصاب در ایام بازسازی سیلاب در شهرستان و همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات حساس مجلس یازدهم انجام گرفت ،معمولا رضاییان از لحاظ خونسردی و دیدگاه خاص کاغذی مدیریتی به مانند سایر مدیران انتصابی دولت روحانی عمل می کرد.

در وهله اول راضی نگه داشتن مراجعه کنندگان و سیاسیون از جریانات مختلف سیاسی وظیفه رضاییان بود که با توجه به عشایری برخورد کردن این فرماندار و وعده های زبانی متعدد و بدون نتیجه در این امر تا حدودی موفق عمل کرد.

اما عملیاتی شدن میزان مصوبات شوراهای مختلف اداری شهرستان،کم توجهی مدیران به حرف های رضاییان مزید بر علت شد تا پلدختر در ماه های پایانی خدمتی این فرماندار فقط حیاط خلوت باشد چونکه رضاییان بر خلاف تاکید روحانی رئیس جمهور که هر کس می خواهد استاندار یا فرماندار منطقه ای باشد بایستی حتما خانواده آنان هم در منطقه سکونت داشته باشند ولی فرماندار دولت اعتدالیون این کار را انجام نداد و بیشتر اوقات به خاطر جلسات از قبیل تعیین شده و نشده در خرم آباد به سر می برد.

در واقع رضاییان فرماندار میدان بهشتی را جامعه عمل پوشانید،حالا در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری زمزمه ها برای جابجایی وی قوت گرفته است.

البته رضاییان در ایام برگزاری انتخابات مجلس یازدهم با تغییرات متعدد که در امور اجرایی انتخابات داشت مورد انتقادهای فراوان گرفت ولی وی با روحیه خاصی که داشت با صحبت های خاص رضاییان همه را فیتیله پیچ می کرد و طرف هم بعد از دهها بار گفتن یک مسئله دیگه عقب نشینی می کرد و چیزی نمی گفت.

*عطا طاهری منش فرد

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *