جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت درگذشت مادر شهیدان روزی طلب پیام تسلیت داد

به گزارش پل نگار, سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی مادر فداکار، صبور شهیدان والامقام محمد حسن، محمد جواد و محمد محسن روزی طلب را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
خانواده محترم و معزز شهیدان روزی طلب
«سلام علیکم بماصبرتم»
با نهایت تاسف و تألم، خبر درگذشت حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی مادر فداکار، صبور شهیدان والامقام محمد حسن، محمد جواد و محمد محسن را دریافت نمودم.
گرچه از دست دادن اسوه‌های مقاومت و فداکاری، که با تأسی از الگوی منحصر به فرد صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در پیروی از ولی فقیه زمان خود ذره‌ای تردید نکردند، ضایعه‌ای بس ناگوار است، اما بندگان صالح خدا بر اساس آموزه‌های قرآن کریم در مقابل طوفان حوادث و مصائب با صبر و شکیبایی تسلیم تقدیر و مشیت الهی اند.
(وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ، الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ)
دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان برکف و شایسته همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است و به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار، علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
انتهای پیام؛

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

رسانه‌ها از گمانه‌زنی در مورد انتصاب فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بپرهیزند

سرهنگ آیت‌ دولتپور در گفت‌وگو با بیان روز گفت: پیرو انتصاب سردار کشکولی به عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *