شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

مشارکت بالای مردم در انتخابات،اقتدار ایران اسلامی نشان می دهد

به گزارش پل نگار،سید “حبیب_الله موسوی” بخشدار معمولان روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهر اظهارکرد:شرکت_مردم_در_انتخابات از سطوح مهم مشارکت سیاسی است و در نظام جمهوری اسلامی انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خود به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هر_چه_حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد ، اقتدار ملی بالاتر می رود گفت:سیزدهمین_دوره_انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

موسوی به نقش مهم رسانه ها در بالابردن مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود:مطبوعات و رسانه‌هاي عمومي مي‌توانند نقش مهمي در ايجاد انگيزه و هيجان سالم انتخاباتي در ميان مردم ايفا می کنند .

وی تصریح کرد: با آشنا سازي آنان با نامزدهاي انتخاباتي ، برنامه ها و اهداف و گزينش نامزد اصلح وايجاد فضاي رقابتي عادلانه و به دور از جنجال آفريني ، بستر مناسبي را براي حضور حداکثري مردم فراهم کنند.

بخشدار معمولان یادآور شد:در اين زمينه رسانه ملي ، از جايگاه ويژه اي برخوردار است و با توجه به گستره و پوشش عمومي اين رسانه و تأثير گذاري آن در ميان مردم ، اين رسانه مي تواند با برنامه ريزي دقيق و برگزاري مناظرات شفاف انتخاباتي ، نقش مهمي در افزايش انگيزه مشارکت عمومي ايفا کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *