پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

قوای سه گانه ومردم برای رفع موانع و پشتیبانی تولید بسیج شویم/لرستان پتانسیل تولیدی کشاورزی و دامپروریی بالایی دارد

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پل نگار با اشاره به شعار امسال در جهت رفع موانع زدایی تولید اظهار داشت:مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه که دارند چندین سال با محوریت تولید اقدام به نامگذاری سال ها می کنند .

وی بیان کرد:در برهه ای که ایران در عرصه اقتصادی از طرف استکبار با هجمه سنگین و تحریم های ظالمانه روبرو است ما باید از ظرفیت های داخلی تولید استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه رفع موانع تولید راهکار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است عنوان کرد: که مشکل بیکاری، فقر و… با توجه به تولید و اقتصاد مقامتی قابل حل است  و در سایه رفع این مشکلات ما کاهش آسیب‌های اجتماعی را هم خواهیم داشت و بایستی در این زمینه هر کاری برای تحقق این راهبرد می توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای موانع زدایی و پشتیبانی تولید بسیج شویم  افزود:قوای سه گانه باید تمام توان خود را برای حل مشکلات و رفع موانع تولید به کار گیرند ،به طوری که  قوه مقننه باید ریل‌گذاری‌های قانونی را انجام داده و قوانین زائد را حذف کند و در حوزه نظارت نیز با تمام توان بر حسن اجرای قوانین نظارت داشته باشد.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس تاکید کرد:قوه قضائیه نیز در این موضوع می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و با ترتیباتی جلوی تعطیل شدن واحدهای تولیدی را بگیرد و محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور باتوجه به راهبرد تولید در قالب اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی مسئولان امکان پذیر است.

کاظمی خاطرنشان کرد:  قوه مجریه که اختیاراتش از همه بیشتر است طبیعتا نقش مهم‌تری در بحث تولید می‌تواند ایفا کند و وسعت اختیارات و توان قوه مجریه به حدی است که دو قوه دیگر کمک‌کننده این قوه هستند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه مجریه می‌تواند ضمن کاهش پروسه صدور مجوز و کوتاه کردن مسیر صدور مجوز برای تولیدکنندگان با جذب سرمایه بخش خصوصی از توان این بخش برای رونق تولید استفاده کند و ما هم در مجلس سعی خواهیم کرد موانع تولید با تصویب قوانین کم کنیم.

وی یاد آور شد:استان لرستان به خصوص شهرستان پلدختر با داشتن استعدادهای آب وخاکی مناسب می توانند در عرصه تولیدات کشاورزی و دامی حرف برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

اقامه نماز عید فطر در پلدختر

به گزارش پل نگار،همزمان با روز عید سعید فطر نماز پرشکوه و سراسرمعنوی آن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *