جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

رکورد زنی ۱۴ماهه کرونا در پلدختر:۱۲۶پلدختری مبتلا به کرونا شد/اولین فوتی کرونا در سال جدید ثبت شد/خیز چهارم کرونا طوفانی تر در پلدختر آغاز شد/اسامی روستاهای آلوده به کرونا اعلام شد

به گزارش پل نگار،در آستانه سال ۱۴۰۰ علی رغم هشدارها و اخبارهای متعدد نسبت به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و کم توجهی مسئولان نسبت به وظایف مدیریت هوشمند ،بالاخره با گذشت۱۷روز از ایام تعطیلات نوروز شاهد رشد صعودی و رکورد زنی تعداد آمار ابتلا به کرونا در شهرستان پلدختر بودیم به طوری که بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نمونه های ارسالی برای آزمایش و تست کرونا،۱۲۶ نفر به افراد کرونا مثبت اعلام شد.

متاسفانه عادی انگاری مردم در سایه پاس کاری مسئولیت های کرونایی بین اعضای ستاد کرونا شهرستان پلدختر ،شاهد بحران در جنوب لرستان هستیم.

مردم هم بدون توجه به محدودیت امکانات درمانی و نیروی انسانی درمانی شهرستان پلدختر با جان خود بازی می کنند و همچنان در مراسمات عزا و عروسی به صورت گسترده حضور پیدا می کنند.

البته وضعیت کرونایی شهرستان پلدختر که امروز نارنجی و در مرز قرمز هست با توجه به دورهمی های روز طبیعت،بدتر خواهد شد و کرونا می تازد.

نکته قابل تامل ابتلا ۱۶نفر کودک زیر سه سال به کرونا در پلدختر ،نگرانی خانواده ها بیش از بیش کرده است به طوری که تا روند مصوبات کاغذی وپاس کاری مسئولین برای اجرای مصوبات ستاد کرونا به این شکل در پلدختر پیش رود بحران کرونا دامن گیر تر خواهد شد.

بر اساس شنیده ها وقتی از کارکنان بیمارستان امام ره که قبلا مسئولیت داشته بر خلاف هشدارهای بهداشتی در یک عروسی به صورت خانوادگی شرکت می کند و امروز خبر دار شدیم خانواده این کارمند مبتلا به کرونا شده است .

بر اساس اخبارهایی که از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پلدختر به گوش می رسد،هم اکنون بیش از ۱۵ نفر در بخش کرونا بستری هستند و بعد از مدتها یک مورد مرگ کرونایی نیز اتفاق افتاد و این درحالیست که در ایام پایانی سال ۹۹ تا مرز تعطیلی بخش کرونا هم پیش رفته بودیم.

پس مردم بایستی بیشتر رعایت کنند و بدانند که کرونا تمام نشده بلکه در جهش های جدید برزیلی،ترکیه ای غیر از انگلیسی این ویروس خطرناکتر و وحشی تر شده است  پس هر کس در وهله اول باید خود مراقب سلامت خویشتن باشد.

این گزارش هم چنین می افزاید که هم اکنون نقطه به نقطه شهرستان درگیر کروناست و به عنوان مثال و طبق آخرین آمار روستاهای مورانی،احمد آباد قلعه نصیر،باغ جایدر،تپه واشیان،گل گل وشهر سرابحمام به شدت آلوده به ویروس هستند بعلاوه درگیری افراد نوجوان و حتی کودک خردسال وشیرخوار به نحو بی سابقه افزایش یافته است.

به گزارش پل نگار،هم اکنون ۱۴۹۱۵ آزمایش از مردم به عمل آمده و از این تعداد ۳۶۳۲ نفر مثبت بوده اند که از میان آنان ۷۸ نفر به علت عوارض بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *