پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

پلدختر روی رکورد زنی کرونا/۳۷۴۶مبتلا به کرونا در پلدختر

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت:براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی ۲۴ساعت گذشته ۱۰۰ نمونه مثبت ، آمار مبتلایان به ویروس کرونا دراین شهرستان از آغاز همه گیری تا کنون را به سه هزار و۷۴۶ نفررساند.

“علی_صفدرسیاوشی” روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار پل نگار، افزایش شیوع ویروس کرونا درشهرستان پلدختر را نگران کننده دانست واظهارکرد: متاسفانه بر اثر یک سری بی احتیاطی ها در ایام نوروز ،مسافرتها و تجمع ، هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا دراین شهرستان هستیم و درصورت بی توجهی و عدم رعایت دستورالعمل ها ونکات بهداشتی، این اوضاع بحرانی تر خواهد شد.

وی افزود: وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا موجب شده محدودیتها از سر گرفته شود، بنابراین در کنترل این شرایط ومقابله با کرونا مشارکت و همکاری مردم بسیار موثر است.

سیاوشی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود، خانواده و اقوام، پروتکل های تعریف شده پیشگیری از بیماری کرونا را با جدیت بیشتر رعایت کنند و از دورهمی ها وتردد غیر ضرور خودداری نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر همچنین از مردم خواست با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی ،شستن مداوم دستها و خودداری از دورهمی ها کادر درمان ومتولیان بهداشت را یاری کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *