جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

جلسه اضطراری شورای کشاورزی با محوریت خشکسالی برگزار شود/موانع سرمایه گذاری و تولید در پلدختر رفع شود

به گزارش پل نگار،مهدی بیرانوند رییس دادگستری پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران اظهار داشت:دستگاه قضا باتوجه شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” و تبعیت از فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص یکی از سیاست های ما بحث مانع زدایی ها در جهت حمایت از سرمایه گذاران است.

وی افزود: بحث آمایش سرزمینی که برای لرستان تعریف کرده اند برپایه کشاورزی و دامپروری و صنعت است که باید به تولید و مانع زدایی ها در این زمینه توجه شود.

رییس دادگستری پلدختر با اشاره به کمبود بارش ها در سال زراعی نیز خاطر نشان کرد:با توجه به عدم بارندگی های اخیر،پایین آمدن سطح آب رودخانه و خسارت احتمالی ماشی از خشکسالی به کشاورزی منطقه نیاز است که هرچه سریعتر مسئولین مربوطه با برگزاری شورای کشاورزی به موضوع ورود کنند .

 

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ سازی جهت توسعه فضای سبز در سطح شهرتوسط شهروندان گفت:در اسفندماه گذشته حدود یک هزار اصله نهال به مردم اهداشد که مورد اانتقال مردم قرار گرفت.

غلامرضا نصیری ،افزود: همچنین لازم است که در بحث زباله ها در سطح شهر فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

محمد شرفی نصیری شهردار پلدختر نیز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باتوجه به اینکه شهرستان پلدختر طی دوره های گذشته انتخابات شورای شهر در زمینه تبلیغات کاندیداها نمونه بوده است لازم است.

 

وی بیان کرد: در این دوره نیز بحث تبلیغات کاندیدا ها به وسیله نصب یک بنر در سطح شهر مد نظر قرار گیرد ودر این زمینه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

علی محمد عزیزی رییس میراث فرهنگی پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به جاذبه های گردشگری این شهرستان گفت: پلدختر از این حیث جایگاه منحصر به فردی دارد و باتوجه به وجود ۱۳پل تاریخی مربوط به همه ادوار تاریخی ایران ودیگر جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوع در سطح شهرستان می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگر و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

رییس دادگستری پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران ،گفت: دستگاه قضا باتوجه شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” وتبعیت از فرامین وتاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص یکی از سیاست های ما بحث مانع زدایی ها در جهت حمایت از سرمایه گذاران است.

مهدی بیرانوند افزود: بحث آمایش سرزمینی که برای لرستان تعریف کرده اند برپایه کشاورزی ،دامپروری و صنعت است که باید به تولید ومانع زدایی ها در این زمینه توجه شود.

رییس دادگستری پلدختر با اشاره به کمبود بارش ها در سال زراعی نیز خاطر نشان کرد: با توجه به عدم بارندگی های اخیر،پایین آمدن سطح آب رودخانه وخسارت احتمالی ماشی از خشکسالی به کشاورزی منطقه نیاز است که هرچه سریعتر مسئولین مربوطه با برگزاری شورای کشاورزی به موضوع ورود کنند .

 

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به فرهنگسازی جهت توسعه فضای سبز در سطح شهرتوسط شهروندان ، گفت:در اسفندماه گذشته حدود یک هزار اصله نهال به مردم اهداشد که مورد اتقبال مردم قرار گرفت.

غلامرضا نصیری ،افزود: همچنین لازم است که در بحث زباله ها در سطح شهر فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

محمد شرفی نصیری شهردار پلدختر نیز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باتوجه به اینکه شهرستان پلدختر طی دوره های گذشته انتخابات شورای شهر در زمینه تبلیغات کاندیداها نمونه بوده است لازم است که در این دوره نیز بحث تبلیغات کاندیدا ها به وسیله نصب یک بنر در سطح شهر مد نظر قرار گیرد ودر این زمینه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

علی محمد عزیزی رییس میراث فرهنگی پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به جاذبه های گردشگری این شهرستان گفت: پلدختر از این حیث جایگاه منحصر به فردی دارد و باتوجه به وجود ۱۳پل تاریخی مربوط به همه ادوار تاریخی ایران ودیگر جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوع در سطح شهرستان می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگر و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

مصوبات این جلسه به شرح ذیل است :
بحث ضمانت بانکی در جلسه شورای بانکها به عنوان یک مانع درپرداخت تسهیلات به کشاورزان ودامداران منطقه مطرح شود.

موضوع شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در جلسات و دعوت نامه ها مدنظر قرار گیرد.

ستاد کرونای شهرستان با استفاده از امکانات و تجهیزات مربوط به اعلام آژیر خطر ازجمله آتشنشانی وضعیت قرمز بودن کرونا را به مردم اعلام کنند.

جلسه اضطراری شورای کشاورزی شهرستان در راستای بروز خشکسالی های ناشی از کمبود بارش های اخیر تشکیل شود.

بحث تداخل اراضی کشاورزی و عرصه منابع طبیعی در راستای تولید در سطح منطقه مد نظر قرار گیرد.

بحث فرهنگ سازی تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر مورد توجه قرار داده شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *