چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

تصمیم گیری در مورد انصراف یا ثبت اعتراض کاندیداتوری با شخص داوطلب است/مر قانون در تایید صللاحیت کاندیداها ملاک است

به گزارش پل نگار،سیدحمیدرضا کاظمی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات ۲۸خردادماه مثل سایر انتخابات یک ضرورت است اظهار داشت:همدلی و هماهنگی که بین متولیان امر برگزاری انتخابات وجود دارد زمینه را برای حضور پرشور مردم برای انتخابات فراهم می کند.

وی بیان کرد: تصمیم گیری در مورد انصراف از کاندیداتوری و یا ثبت اعتراض و انتظار برای اعلام احتمالی عدم صلاحیت شخص با خود داوطلبان است.

کاظمی عنوان کرد:برخی هیئت های اجرائی در شهر ها و شهرستان های کوچک پس از آنکه استعلام افراد از مراجع چهارگانه را دریافت کردند برای حفظ حرمت داوطلبان پیش از اعلام نظر نهایی و عمومی به آنها توصیه می کنند که انصراف خود را اعلام کنند.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با تاکید براینکه هیئت های اجرائی کسی را مجبور به انصراف نکرده اند:با توجه به ثبت نام الکترونیک از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراها برخی از این افراد نسبت به روند ثبت نام اعتراض داشتند و مدعی بودند به دلیل مشکلات نرم افزاری نتوانستند به موقع مدارک خود را بارگزاری کنند لذا دیروز با همکاری وزارت کشور مجدد سامانه ثبت نام فعال شد و افراد جامانده مدارک خود را ارسال کردند و این آخرین مهلت برای این کار بود و امروز نیز ثبت نام داوطلبان روستا به پایان می رسد.

وی یاد آور شد:از همه سلایق ،احزاب و جریانات سیاسی،کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام حضور و ثبت نام کردند که مراحل نظارتی و تایید صلاحیت کلیه کاندیداها با توجه به نظر مراجع چهارکانه بر اساس مر قانون بررسی می شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *