جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

رکورد زنی فوتی کرونا در بهار ۱۴۰۰/وضعیت قرمز کرونایی در ۲۵۷شهر ایران

به گزارش پل نگار،سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد .

 

وی با اشاره به بستری شدن  دو هزار و ۷۸۰ نفر از از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها افزود:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۰ هزار و ۱۴۱ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۱۰ هزار و  ۹۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند ادامه داد: چهار هزار و ۳۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا کنون ۱۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی یادآور شد:در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.
انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *