شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

پلیس با حرمت شکنان ماه رمضان برخورد می کند

سرهنگ  علی امانی فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر در گفتگو با  پل نگار با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان  اظهار داشت:حرمت روزه داری بایستی رعایت شود و نبایستی در ملا عام اقدام به روزه خواری کنیم.

وی افزود:فعالیت غذاخوری ها و مسافرخانه های سطح شهر پلدختر در ماه مبارک رمضان تنها با مجوز اداری اماکن و پلیس اطلاعات امکان پذیر است.

فرمانده انتظامی پلدختر با تاکید براینکه با متخلفان برخورد جدی می شود گفت:در صورت مشاهده تخلف با صاحبان اماکن مربوطه برخورد و نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام می شود.

سرهنگ امانی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان اجرای طرح برخورد با اصناف متخلف در زمینه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس است و به روزه‌خواران در اماکن عمومی هشدار داده می شود.

وی با بیان اینکه  آن دسته از همشهریان که به دلایل مختلف توفیق روزه داری ندارند مراقبت کنند گفت: در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، خودداری کنند.

وی یادآور شد: همچنین رانندگان وسایل نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *