جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

تاخت تاز موج چهارم کرونا درپلدختر/ آمار مبتلایان به۴۱۳۹نفر رسید

رئیس شبکه بهداشت و درمان به پلدختر گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷نفر نمونه آزمایش آنها از نظر ابتلا به کرونا در پلدختر مثبت بوده و آخرین آمار مبتلایان در این شهرستان را به ۴ هزار و ۱۳۹ نفر رسانده است.

علی_صفدرسیاوشی” در گفت وگو با خبرنگار  پل نگاراظهار کرد: خیز بلند کرونا در پلدختر آغاز شده و همچنان می تازد و موجب ابتلای خانوادگی افراد شده است.

وی افزود: با وجود افزایش چهار برابری تعداد مبتلایان جدید کرونایی نسبت به اوایل سال جدید در سایه سهل انگاری و عادی انگاری برخی مردم، همچنان ادامه یافته و کنترل آن مشکل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: حدود ۱۴ ماه از تمامی مسئولان و اقشار مختلف مردم با مشکلات متعدد ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند ،اما امروز علی رغم تلاش زیاد مسئولان و کادر درمان موج شیوع کرونا همچنان جلوتر است و برون رفت از این بحران نیازمند همکاری و مشارکت همگانی می باشد.

سیاوشی یادآور شد: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی شیوع ویروس کرونا در پلدختر هرگونه پیدایش علائم در افراد می‌تواند کرونا باشد، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و این امر به طور قطع سلامت افراد و جامعه را تهدید می‌کند.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و از مردم خواست بیماری کرونا را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت خود و اطرافیان در اعمال محدودیت های کرونایی مشارکت و همکاری داشته و تمام پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و خودداری از تجمع دورهمی ها به ویژه دوری از شرکت در مراسم های عروسی و عزا را در دستور کار خود قرار دهند .

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *