پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

بی توجهی و عادی انگاری در پلدختر کمک به ادامه وحشیگری کرونا است

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت :طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اضافه شدن ۱۰۲ نمونه مثبت تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان به چهار هزار ۵۰۹ نفر رسید.

“#علی_صفدرسیاوشی”در گفتگو با خبرنگار پل نگار  اظهار کرد: روزانه در شهرستان پلدختر بدون احتساب افراد ناقلی که به دلایل مختلف حاضر به تست دادن نیستند به طور متوسط ۱۰۰ نفر مبتلای جدید به آمار بیماران کرونایی این شهرستان اضافه می‌شود و این دلیل کافی برای وضعیت اضطراری و بحرانی این شهرستان است.

وی افزود: این در حالی است که همه مردم از این شرایط بحرانی مطلع هستند و انتظار می‌رود برای کمک به بازگشت شرایط عادی در مقابله با کرونا همکاری کنند و برای کاهش بار بیماری در خانه بمانند و از برگزاری مراسم های عروسی و عزا و شرکت در تجمع ها و دورهمی ها پرهیز کنند.

سیاوشی یادآور شد: واقعیت این است که کمبود امکانات و محدودیت تجهیزات بیمارستان پلدختر پاسخگوی خدمات ایده آل و مدنظر انبوه بیماران کرونایی نیست و کادر درمان نیز روزهای پر استرس و پر مشغله ای را پشت سر می‌گذارند و ادامه این بحران ممکن است موجب کاهش کیفیت خدمات بهداشتی شود، بنابراین جا دارد مردم عادی انگاری و بی توجهی را کنار گذاشته و دقت لازم را در رعایت پروتکل هاداشته باشند.

🔹وی افزود: با توجه به روزهای پایانی اعمال محدودیت ها انتظار می‌رود مردم و اصناف پس از این دوره همچنان در رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند و به منظور بی‌نتیجه نبودن آن، برنامه های مناسبی برای پس از این دوران در شهرستان تدوین شود تا ضرر و زیانی که طی این مدت متوجه مردم و به ویژه اصناف شده بدون خروجی نباشد.

♦️رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: بنابراین انتظار می‌رود مردم در راستای همکاری در کاهش آمار مبتلایان و کنترل بحران کنونی در شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند و مراقب سلامت خود باشند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *