پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

قطعی فیبر نوری پلدختر به وقت عزل ونصب مدیران شرکت مخابرات/قطعی ۴ساعته اینترنت پلدختر برطرف شد

به گزارش پل نگاربا اینکه قطعی فیبر نوری از مسیر کوهدشت به شهرستان پلدختر هر چند وقت یک بار به سریال تلخی تبدیل شده که انگار برخی ها به صورت عمدی اقدام به قطعی فیبر نوری پلدختر می کنند وجالبه این اقدام که برچسب حفاری هم بهش می زنند با عزل و نصب مدیران شرکت مخابرات شهرستان پلدختر صورت می گیرد.

هر چند شرکت مخابرات لرستان تاکنون اقدامی در رفع این مشکل انجام نداده اگر واقعا این سریال می خواهد تکرار شود تا دانش آموزان در ایام کرونا از تحصیل شاد هم باز بمانند بایستی از مسیر کوهدشت تا پلدختر نگهبان بزارند تا شاهد این اتفاقات نباشیم با پیمانکاران ترک زبان اجرای طرح فیبر نوری جدید آزاد راه خرم زال را راضی کنید فاز چهارم طرح اجرایی شود.

مرادی رئیس شرکت مخابرات شهرستان پلدختر در گفتگو با  پل نگاربا عذرخواهی از مردم شهرستان اظهار داشت:قطعی اینترنت امروز سی ام فروردین ماه به دلیل قطعی فیبر نوری در مسیر کوهدشت-پلدختر بود.

وی بیان کرد:این قطعی فیبر در زمان های مختلف به دلیل حفاری به مشکلی تبدیل شده که به حق مردم گلایه مند هستند که با توجه به بیماری کرونا بیشتر کارها از جمله تحصیل دانش آموزان در بستر فضای مجازی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد:موضوع را از طریق شرکت مخابرات استان پیگیر هستیم که دغدغه های پیمانکار اجرای طرح فیبر نوری آزاد راه به پلدختر که فقط یک فاز از آن از محدوده آبسر تا شرکت نفت آسار باقی مانده مرتفع شود تا دیگر شاهد قطعی فیبر و ارتباط نباشیم.

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *