پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

شروط برجامی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری برای مسئولان نظام فصل الخطاب است

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار  پل نگار با اشاره به اینکه برجام تاثیر بسزایی بر اقتصادی جهانی و روند رو به رشد اقتصاد ایران خواهد داشت اظهار داشت:اسرائیلی ها در تلاش برای برهم زدن پروسه بازگشت برجام هستند و از این طرف هم به بایدن رئیس جمهور آمریکا برای عدم بازگشت فشار می آورند.

وی با تاکید براینکه اسرائیل برای موقیعت خود از برجام ترس و واهمه دارد ادامه داد:در صورتی که ایران و آمریکا در موضوع برجام به توافق برسند، منافع رژیم صهیونیستی تحت تاثیر قرار می گیرد .

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه تصور  اسرائیل از شرایط آتی برجام منفی است افزود: ترس رژیم صهیونیستی و آل سعود از بازگشت برجام است که قدرت منطقه ای ایران بیشتر می شود.

وی گفت:شرایط اقتصادی ما بهبود می یابد از این رو فضاسازی رسانه ای می کنند و بر تبل مخالفت با مذاکرات می کوبند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: بر اساس شروط ایران باید تمام تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران لغو شود، از آنجایی که احتمال بازگشت برجام وجود دارد، مخالفان این توافق جوسازی و فضاسازی می کنند تا چنین اتفاقی رخ ندهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه  شروط مطرح شده توسط  مقام معظم رهبری برای بازگشت برجام فصل الخطاب است افزود: اروپایی ها در مذاکرات وین پای کار آمده اند تا مقدماتی برای اجرای تعهدات توافق هسته ایران با بازگشت بدون قید و شرط آمریکا به برجام را طراحی کنند که این قابل قبول است ودر غیر اینصورت پذیرشی از سوی ایران وجود ندارد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *