پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

پلمپ ۱۶۷باشگاه ورزشی متخلف کرونایی در لرستان/باشگاه های ورزشی زیر ذره بین اداره کل ورزش لرستان

امان الهی مدیر کل ورزش وامور جوانان لرستان در گفتگو با پل نگار در این گفت وگو با اشاره به آخرین اقدامات دستگاه ورزش وجوانان استان در راستای مقابله با کرونا ،اظهار کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها کار نظارت برباشگاه های ورزشی سطح شهر درراستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  از پلمب ۱۶۷ باشگاه ورزشی در سطح استان  خبرداد  و گفت: این باشگاه ها به دلیل عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی پلمب شده اند.

وی با اشاره به  ۱۴۵۸ بازدید انجام گرفته از باشگاه های ورزشی در سطح شهرهای استان افزود: تاکنون به ۵۶۸ باشگاه ورزشی نیز در سطح استان در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکرات لازم  ابلاغ شده  است .
امان الهی همچنین به معرفی ۱۷ باشگاه به مراجع قضایی  اشاره کردو یادآورشد: این باشگاها در حوزه ورزش هایی مثل بدنسازی وپرورش اندام و… فعالیت داشته اند.

وی  با اشاره به وضعیت مقابله با باشگاه های ورزشی درسطح شهر های مختلف  استان ،خاطر نشان کرد:در خرم آباد مرکز استان  ۲۱۰ بازدید و۲۱۰ تذکر  انجام گرفته و  ۱۱۷ باشگاه نیز پلمب شده اند؛در بروجرد ۵۵۲ بازدید و  ۸۹ تذکر انجام گرفته و۱۰ باشگاه پلمب شده وهمچنین  ۳باشگاه نیزبه مراجع قضایی معرفی شده اند؛در کوهدشت ۱۳۳ بازدید و  ۱۳۳تذکرابلاغ شده  و۱۷ باشگاه پلمب شده و ۱۲ باشگاه  نیز به دادگاه معرفی  شده اند ؛در شهرستان دورود نیز ۳۳۵بازدید و ۴۶ تذکرانجام گرفته است .

امان الهی در ادامه  میزان بازدید های صورت گرفته در  الیگودرز را  ۲۷بازدید ،تذکرات ابلاغ شده را ۳تذکر وتعداد باشگاه های پلمب شده را  ۱باشگاه عنوان کرد و گفت: در شهرستان ازنا  ۲۷ بازدید  و ۷ تذکر در  الشتر ۱۵ بازدید و ۶ تذکر؛ در  پلدختر ۹۳بازدید و ۱۸ تذکر ؛ در رومشکان۲۹بازدید  و ۸ تذکر ؛ در  چگنی ۱۷بازدید  و ۲تذکر وهمچنین در نور آباد ۵۰ بازدید و۴۶ تذکر انجام گرفته  و۱۱ باشگاه نیز  پلمب شده اند .

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *