سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳

غربی ها به سیاست لبخند برجامی ظرریف در خلوت می خندند

حجت الاسلام دکتر حکیمی گیلانی امام جمعه کوچ اصفهان در گفتگو با خبرنگار  پل نگار در خصوص فایل صوتی منتشر شده ظریف اظهار داشت:آقایان میخواهند مقصر شکست برجامی را سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی ایران معرفی کنند که این یک اشتباه بزرگ است.

وی با بیان اینکه حضور در میدان جزئی از دیپلماسی است عنوان کرد:اگر پی به قدرت ایران نبرده بودند، وزیر خارجه آمریکا با پای شکسته به مذاکرات نمی آمد که مبادا دقایقی از کشیدن ترمز قطار در حال حرکت ایران دیر شود.

امام جمعه کوچ اصفهان با اشاره به اینکه قطعا سیاستمداران غربی از نوع نگاه بعضی ها در خلوت خود میخندند افزود: چرا که آنها با زاییدن داعش قصد داشتند اسرائیل دیگری را با همان استراتژی در همسایگی ایران جا دهند.

وی تصریح کرد:حتی یک فرد بدون سواد کلاسیک و بدون تجربه چهل ساله در دستگاه دیپلماسی هم به این باور رسید، که اعتلاف ضد داعش از سوی غربی ها حربه ای برای تقویت آن غده بدخیم سرطانی بود.

امام جمعه کوچ اصفهان تصریح کرد:اگر نبودند سربازان عرصه مقاومت و مدافع حرم امروز هزینه های به مراتب بیشتری از هشت سال دفاع مقدس برای حفظ امنیت مرزهای ایران می طلبید.

وی ادامه داد:بعضی ها دشمنیهای استکبار با جمهوری اسلامی را در حد دعوا سر پرتقال تنزل میدهند. بدانند: اختلاف ایران با مستکبرین داستان نیست و منافع کشور پرتقال نیست و آمریکا و ایران خواهر و برادر نیستند.

وی یادآور شد:بیاندیشید که چه شناسنامه ای از خود نشان دادید که دشمن بیش از شما در تداوم حضور شما در عرصه اجرایی کشور در تلاش است.

انتهای پیام/

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

افزایش دبی کشکان به ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه

اکبر مهری رئیس امور آب پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به بارندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *