پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

اقدامات سپاه در رفع محرومیت زدایی و قابل تقدیر می باشد/بسیج سازندگی بدنبال رفع موانع و پشتیبانی از تولید است

🔰به گزارش پل نگار، سرهنگ “منصور_کریمی_فرد” فرمانده سپاه ناحیه پلدختر  به همراه جمعی از جهادگران و فرماندهان پایگاه های مقاومت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی با حجت الاسلام “سیدمحسن_موسوی” امام جمعه این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

🔻 امام جمعه پلدختر در این دیدار با تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی مجموعه‌ای است که توسط مقام معظم رهبری تشکیل شد و در عرصه های مختلف در کنار مردم نقش مهمی در آبادانی و رفع محرومیت های مناطق محروم داشته و با پای کار بودن کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

🔹حجت الاسلام موسوی از فعالیت‌های سپاه و بسیج سازندگی در خدمت رسانی به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی تقدیر کرد افزود:بسیج سازندگی در راستای تحقق شعار امسال با محوریت رفع موانع و پشتیبانی از تولید در کنار محرومین می باشد.

♦سرهنگ “#کریمی فرد” فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در ادامه با تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار داشت:بسیج در راستای محرومیت زدایی و ساخت وساز مسکن برای افراد ناتوان اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی بیان کرد:شاه بیت فعالیت های بسیج سازندگی در ایام سیلاب ۱۲فروردین ۹۸ و کمک به سیل زدگان شهرستان پلدختر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود:در ساخت مسکن برای محرومیت چه در شهر و چه در روستا ومناطقی با ضریب محرومیت بالا،بسیج سازندگی فعالیت های ارزشمند و قابل تقدیر انجام داده است.

کریمی فرد یادآور شد:در حوزه صندوق های قرض الحسنه و راه اندازی مشاغل خرد وخانگی برای نسل جوان و خانواده های کم بضاعت تسهیلات خوبی به متقاضیان داده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *