شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

معارض محلی علت اصلی تاخیر در تکمیل پروژ+ه گازرسانی افرینه/۱۶روستای زیودار از گاز بهره مند می شوند

مهندس گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان در گفتگو با  پل نگار با اشاره به چگونگی روند پیشرفت پروژه های اجرایی  در دست اقدام  شهرستان پلدختر اظهار داشت:با بهره برداری از پروژه گازرسانی به محور افرینه زیودار  ۱۶ روستا دیگر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی افزود:در این پروژه ۳۰ کیلومتر خط تغذیه فلزی در مناطق سخت وصعب العبور  و۶ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا شده است.

وی ادامه داد:در دست ساخت بودن۴ ایستگاه تقلیل فشار TBS ، که پیشرفت فیزیکی آنها  بالاتر از ۸۹ درصد می باشد  و اگر  متاسفانه معارضین محلی و توقف چندین باره طرح در دو نقطه از مسیر عامل اصلی نبود شاهد اتمام این پروژه در ماه های قبل بودیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تاکید کرد: عمده تلاش ما در سال جاری معطوف به تسریع در پروژه های گازرسانی روستایی می باشد که بتوانیم در زمینه تولید رفع موانع و پشتیبانی لازم را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال داشته انجام دهیم.

وی با بیان اینکه روند اجرای پروژه گازرسانی افرینه با مشکل معارض همراه بود تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده این مشکل برطرف شده  و امیدواریم که با همکاری مردم و مسئولین این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد:در پروژه های دیگر گاز رسانی شهرستان، ۳ روستای محور باغ گل گل نیز که عملیات اجرایی آن آغاز شده  تا هفته دولت سال جاری از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *