جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

پودر لیدی میل در بارداری، چه ماهی به بعد مصرف شود؟

به گزارش پل نگار،لیدی میل با تامین انرژی، پروتئین و سایر مواد مورد نیاز، باعث بهبود میزان و کیفیت شیر مادر شده و از تغذیه با شیر مادر حمایت می کند.
لیدی میل بسته غذایی کاملا طبیعی بر پایه شیر گاو است که این ویژگی در سایر مکمل ها که معمولا مصنوعی و سنتتیک هستند کمتر دیده می شود.
لیدی میل را با مشورت پزشک می توانید از ماه چهارم بارداری به بعد استفاده کنید زیرا در ترکیبات آن آهن وجود دارد که تا ۴ ماه اول بارداری نیازی به مصرف آن نیست و باعث غلظت خون می شود و همچنین نیازهای تغذیه ای مادر و جنین در ماههای پایانی بارداری
لیدی میل حاوی تمام مواد مغذی ضروری همچون پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی بویژه کلسیم، آهن، روی و اسیدفولیک بوده و یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای خانم ها در طول دوران بارداری و شیردهی می باشد.

موارد مصرف
پودر لیدی میل، مکمل غذایی برای خانم های باردار و مادران شیرده است.

روش مصرف
۱۰ پیمانه سر صاف از پودر لیدی میل را داخل یک لیوان (۲۰۰ میلی لیتر) آب ولرم ریخته و خوب بهم بزنید.
روزانه ۲ لیوان یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

برخی از مزایای لیدی میل شامل موارد زیر می باشد
– پیشگیری از کم خونی مادر و جنین در دوران بارداری و پس از آن
– شرکت در روند تکامل اسکلت استخوانی جنین و نوزاد
– کمک به تکامل سیستم اعصاب مرکزی جنین و نوزاد
– پیشگیری از کرتینیسم، عقب ماندگی ذهنی و کوتولگی
– کاهش احتمال اضطراب و افسردگی مادر پس از زایمان
– جلوگیری از پدیدۀ کم وزنی نوزاد هنگام تولد (L.B.W)
– تسهیل روند پیدایش جوانه های دندانی جنین
– پیشگیری از یبوست دوران بارداری مادران
– غنی سازی و افزایش کمی و کیفی شیر مادر
– جلوگیری از پدیدۀ نرمی استخوان نوزاد
– تأثیرگذار در توسعۀ شبکیۀ چشم نوزاد
– کاهش نقایص مغزی و نخاعی نوزاد
– پیشگیری از زایمان های زودرس
– جلوگیری از پوکی استخوان مادر.
– لیدی میل باعث جلوگیری از چاقی در دوران بارداری می شود، اغلب مادران برای اطمینان از تامین نیاز های خود و نوزاد به میزان بیش از حد نیاز از مواد غذایی استفاده می کنند، این کار باعث چاقی می شود و مشکلات زیادی را برای مادر در پی دارد. مقادیر ضروری از مواد مختلف مورد نیاز، در لیدی میل کاملا مطابق با افزایش نیازها در طول بارداری و شیردهی تنظیم گردیده است، به طوری که مادر می تواند با اطمینان از تامین تمامی نیازها، تنها لیدی میل را به جیره غذایی پیش از بارداری خود اضافه کند. این کار از بروز چاقی و همچنین کمبودهای غذایی و صدمات جبران ناپذیر مادر و کودک جلوگیری می نماید.
– لیدی میل با فراهم سازی آهن به میزان روزانه ۲۶ میلی گرم، توانسته نیاز به آهن را به طور کامل برآورده سازد، طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، فقر آهن شایع ترین کمبود تغذیه ای در جهان است. به دلیل افزایش گلبول سازی جهت رشد جنین نیاز روزانه به آهن در بارداری افزایش می یابد .
– لیدی میل تنها مکملی است که برای بهبود یبوست از اینولین (که نوعی پره بیوتیک نیز می باشد) برای حل این مشکل بهره برده است. یبوست عارضه ای شایع در خانم های باردار است.
– لیدی میل با دارا بودن مقادیر مناسب ویتامین B6 باعث پیشگیری و درمان تهوع شایع بارداری می شود.
– لیدی میل با دارا بودن اسید فولیک در ترکیبات خود، باعث کاهش چشمگیر در وقوع نقص لوله عصبی نوزاد (NTD) و پیشگیری از عوارض مهمی مانند زایمان زودرس و تولد نوزاد کم وزن (LBW) می شود.
– لیدی میل شامل مواد نیمه ضروری کولین، تورین و اینوزیتول می باشد که در تکامل سیستم عصبی و انتقال ریز مغذی ها به داخل سلول نقش کلیدی دارند.
– لیدی میل با دارا بودن اسید های چرب امگا ۳ و امگا۶ (که از پیش سازهای DHA و AA می باشند) علاوه بر خواص شناخته شده خود باعث قابلیت تولید اسید دوکوزاهگزانوئیک و ایکوزاپنتانوئیک شده است که برای رشد جنین مفید می باشند. نسبت ۴ برای امگا ۶ به امگا ۳ جهت رشد بهینه ارگان های کودک شیرخوار یا جنین هستند.
– لیدی میل دارو نبوده و به همین دلیل به شکل پودر تغذیه ای (و نه قرص) همانند مواد غذایی، در دسترس می باشد.

نویسنده:طاهره شاکرمی

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *