جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

در انتخابات آتی به دنبال کاندیدای اصلح و انقلابی باشید

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های زیادی است، گفت: لرستان آباد نیازمند انتخاب کاندیدایی اصلح است.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفت‌وگو با  پل نگار،  اظهار داشت: انتخابات عرصه‌ای سرنوشت‌ساز و مهم برای تک‌تک ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه لرستان آباد نیازمند انتخاب کاندیدای اصلح است، عنوان کرد: انتخاب نامزدهای اصلح شوراهای اسلامی شهر و روستا به زیبایی شهری و مدیریت صحیح امورات شهر کمک می‌کند.

امام‌جمعه پلدختر نقش شوراهای روستاها را مهم برشمرد و عنوان کرد: شوراهای اسلامی روستاها در امور توسعه‌ای این مناطق نقش مهمی ایفا می‌کنند و در مهاجرت معکوس شهر به روستا هم این مدیریت جمعی شوراها تأثیر دارد.

وی با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های توسعه‌ای زیاد است، تصریح کرد: درزمینهٔ محرومیت‌زدایی استان و فعال کردن این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدنی، باغی، صنعتی و گردشگری نیازمند انتخاب کاندیدای اصلح هستیم که در مسئولیت ریاست جمهوری بتواند مسائل و مشکلات مناطق محرومی همچون لرستان را برطرف کند.

موسوی با اشاره به مشکلات پسا سیلاب پلدختر، گفت: دولت علی‌رغم کارهای زیاد خوبی که در رفع مشکلات سیل‌زدگان انجام داد ولی در بخش‌هایی همچون کشاورزی و مسکن مردم همچنان دغدغه‌هایی دارند که نیازمند توجه است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *