جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

جریمه دیگر برای دستفروشان کارساز نیست/حفاری های غیرمجازی در شهر پلدختر ترمیم شود

سرگرد حشمت رحیمی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی پلدختر در گفتگو با پل نگار  در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر با بیان اینکه خودروهای سیار و دست فروشان زیادی در سطح این شهر موجب سد معبر شده است اظهار داشت:این گونه بی نظمی در بین دستفروشان ،چشم انداز زشتی در شهر پلدختر  ایجاد کرده که می طلبد اجرائیات شهرداری نسبت به جمع‌آوری و برخورد با آنها اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه  راهنمایی و رانندگی پلدختر هر روز این خودروهای سیار و دستفروشان را جریمه می‌کند افزود: این اقدام دیگر کارساز نیست و نیاز به ورود و همکاری شهرداری است تا بتوانیم این وضعیت دستفروشان را ساماندهی کنیم.

رییس راهنمایی و رانندگی پلدختر با انتقاد از  حفاری‌های بدون هماهنگی در سطح شهر پلدختر ادامه داد:برخی اداره‌ها و شهرداری، حفاری هایی انجام می دهند و نسبت به ترمیم آن نیز دیر اقدام می‌ کنند و این موضوع باعث گلایه های مردمی شده است.

سرگرد رحیمی با بیان اینکه این حفاری ها به مدت ۲۰ روز تا یک ماه  ترمیم نمی شود تصریح کرد:این حفاری ها  باعث بروز خطرات احتمالی برای شهروندان و رانندگان خواهد شد .

وی افزود:بنابراین لازم است این اقدام ها با هماهنگی راهنمایی و رانندگی انجام و در اسرع وقت نیز جمع آوری، آسفالت و ترمیم شود.

رحیمی گفت:در این رابطه طی ۲ مرحله با شرکت توزیع برق این شهرستان مکاتباتی انجام شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی یادآور شد:تیرهای برق واقع در ورودی شمالی شهر پلدختر و جلوی درب ورودی بیمارستان امام خمینی(ره) نیاز به جابجایی دارند.

وی خاطر نشان کرد: در غیر این صورت باید ایمن سازی لازم این تیرهای برق انجام گیرد  تا از خطر برخورد وسایل نقلیه با آن پیشگیری شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *