شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

پیام تبریک گرامیداشت شهدای حاج عمران

یه گزارش پل نگار ،وقتی صدام با خیال باطل قصد داشت در یک جنگ آسان و کوتاه تهران را قصد داشت ظرف یک هفته تصرف کند ولی در مقابل غیرت رزمندگان نتوانست کاری پیش ببره و در نهایت هم توطئه های آنان یکی پس از دیگری خنثی شد.

در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی شهدای زیادی را نثار انقلاب کرد و غیورمردان لرستان نیز تا آخرین قطره خون پای حق و دفاع از میهن خویش ایستادند.

لرستان که از دیر باز چه در زمان پهلویی در مقابل ایادی وابسته غیرتمندانه از عزت و ناموس خود دفاع کردند.

لرستان مهد غیور مردانی است که همیشه با نگاه به ولی فقیه لبیک‌گویان قلمرو نفس خویش را فتح کردند و در خط مقدم جبهه حق علیه باطل خوش درخشیدند.

یکی از عملیات غرورآفرین رزمندگان دلاور در طول هشت سال دفاع مقدس عملیات «حاج عمران» بود که از عملیات پیچیده دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که رزمندگان غیور لرستانی یه ویژه رزمندگان دیار هویزه ثانی سردار شهید شکارچی و دیگر شهدای والا مقام این شهرستان در این عملیات نقش بی‌بدیلی داشتند و با حضوری قدرتمند در این عملیات نقشه دشمن را با شکست مواجه کردند.
جا دارد به همین مناسبت یاد و خاطره این شهدای والا مقام را گرامی بداریم و به عنوان سربازان ولایت در برهه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی بازهم در تیر راس توطئه های دشمنان نظام و ایادی استکبار همچون آمریکا قرار گرفته با بصیرت و تبعیت پذیری از ولایت در دفاع از کیان انقلاب اسلامی پیش قدم می باشیم و بار دیگر با آرمان های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می نماییم.

سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر

۳۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *