شنبه , فروردین ۱۱ ۱۴۰۳

افزایش۱۱ شعبه اخذ رای در پلدختر/۶۰ هزار نفر پلدختری می توانن در انتخابات شرکت کنند

حسن رضاییان فرماندار پلدختر در گفتگو با  پل نگار با بیان اینکه ۴۲ شعبه برای اخذ آرای مردم بخش معمولان نیز در شهر و روستاها تعیین شده است اظهار داشت:مجموع تعداد شعب اخذ رای دراین شهرستان ۴۴ شعبه ثابت شهری، ۳۱ شعبه ثابت روستایی و ۵۸ شعبه سیار روستایی است.

فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه۱۱ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل در شهرستان پلدختر افزایش یافته است عنوان کرد: از این تعداد پنج شعبه مربوط به شهرپلدختر، یک شعبه مربوط به شهرتازه تاسیس سراب حمام ، یک شعبه شهر معمولان و چهار شعبه به تعداد شعبه های کل روستاهای شهرستان افزوده شده است.

رضاییان با اشاره به اینکه۶۰ هزار نفر در شهرستان پلدختر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستند گفت: ۲۹۸صندوق اخذ رای در مجموع در سطح شهرستان پلدختر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۳۳ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و۱۶۵ صندوق مربوط به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

فرماندار پلدختر گفت: از ۱۶۵ صندوق اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی ۴۴ صندوق شهری و ۱۲۱ صندوق مربوط به انتخابات روستاها می باشد.

فرماندار پلدختر گفت: ۶۶۱ نفر داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان می باشند که ۳۴۵ نفر داوطلب انتخابات شوراها در بخش مرکزی و ۳۱۶ نفر داوطلب این حوزه در بخش معمولان هستند.

وی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سه شهر پلدختر ، معمولان و سراب حمام و ۱۲۱ روستا در سطح شهرستان برگزار می شود.

رضاییان  تصریح کرد:در مجموع ۸۵ روستای شهرستان پلدختر دارای دهیاری می باشند که از این تعداد ۴۴ روستا مربوط به بخش مرکزی  و ۴۱ روستا مربوط به بخش معمولان می باشد.

وی خاطر نشان کرد:انتخابات ۲۸خردادماه در ۶۱ روستا مربوط به بخش مرکزی و۶۰ روستا مربوط به بخش معمولان برگزار می شود.

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

کارخانه آهک هیدرانه پلدختر آماده بهره برداری است

حمید خادم فرماندار شهرستان پلدختر در گفتگو با پل نگار ، کریم نژاد مدیر عامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *