جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

مشارکت بالا در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی است

به گزارش پل نگار ،حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: دشمن از همه امکانات خود استفاده می کند تا انتخابات مایه سرشکستگی ملت شود اما مقام معظم رهبری فرمودند “من بسیار امیدوارم که به لطف خدا و همت ملت این انتخابات مایه آبرو و عزت کشور خواهد شد”.

وی افزود: افرادی که نرفتن پای صندوق های رای را ترویج می کنند دلسوز مردم نیستند و اگر ادعای دلسوزی دارند به فرموده رهبر انقلاب، دروغ می گویند بنابراین اینجا اوج بصیرت افزایی برای همه ملت ایران روشن شد.

امام جمعه پلدختر گفت: حضور حداکثری و مشارکت عمومی یک تکلیف الهی و وظیفه همگانی می باشد که در کلام گوهربار مقام معظم رهبری مشخص است.

حجت الاسلام موسوی در خصوص پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه نیز افزود: این پیروزی موجب تقویت، عزت و بزرگی جبهه مقاومت شد و یک بار دیگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حضور حداکثری مردم سوریه شکست خوردند.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خود در بررسی صلاحیت‌ها عمل کرده است، اظهار داشت: در بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری، شورای نگهبان بر اساس مُر قانون عمل کرده و تحت‌فشار، جوسازی‌های رسانه‌ای و مصلحت‌اندیشی اقدام نکرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس به‌صورت شفاف درزمینهٔ اقدام قانونی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها تأکید کردند و در خصوص عملکرد انقلابی نمایندگان مجلس و ارتباط نزدیک با مردم فرمایشات مهمی داشتند.

امام‌جمعه پلدختر با اشاره به اهمیت انتخابات، عنوان کرد: مشارکت در انتخابات یک ضرورت است و نباید فریب جوسازی‌های رسانه‌ای غربی‌ها خورد.

وی تصریح کرد: مردم پلدختر به‌مانند سالیان گذشته با مشارکت بالا، رکورد حضور را خواهند زد و با انتخاب کاندیدای اصلح، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *