پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

محور مقاومت دنیا با مجاهدت های امام ره بوجود آمد/کاندیداهای ریاست جمهوری علاوه بر قانون اساسی، سیره امام ره مطالعه کنند

به گزارش  پل نگار حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در مراسم گرامیداشت ارتحال امام ره که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت امیر المومنین ع با حضور اقشار مختلف مردم برگزار ‌د با بیان اینکه امام ره به مردم باور عمیق داشت اظهار داشت: پیوند امام ره و مردم ارتباط دو سویه داشت و این امر باعث محبوبیت ایشان در بین مردم شد.

وی با بیان اینکه امام ره در طول زندگی سایه در سایه مردم زندگی می کردند عنوان کرد:این سبک برخورد یک رهبر که زندگی ایشان توامان با سادگی و خضوع و تواضع در کنار مردم بود بایستی الگو برای حاکمان قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:امام ره برای اعلام همبستگی با ملت ایران که در زیر شکنجه بودند در نجف اشرف گرمای طاقت فرسای ۵۰درجه و سرمای محل اقامت امام ره در فرانسه تحمل کرد.

وی تاکید کرد:وصیت نامه سیاسی الهی امام ره راه را برای همگان مشخص کرده و در قبال مستکبرین سازناپذیر بود،امام ره در عین حال که آرامش روحی داشت، بدون انجام گارد احساسی و عاطفی با برنامه ها و سیاست های کشور برخورد می کرد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات شبانه روزی و مجاهدت امام ره بود گفت:امروز روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار در دنیا ناشی از مجاهدت و ایثار حضرت امام ره بود که در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی به روشنی می توان دید.

وی یادآور شد:امام ره پایبند به اصول اخلاقی و دینی، سیره امام برای همگان الگو است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸خرداد ماه تصریح کرد:امام ره می فرماید شرکت در انتخابات یک واجب الهی است و خلف صالح امام ره، مقام معظم رهبری می فرماید :حضور چشمگیر مردم در انتخابات می تواند دشمن ناامید کند.

وی گفت:به نامزدهای ریاست جمهوری پیشنهاد میکنم علاوه بر مطالعه قانون اساسی بایستی سیره و روش امام ره مطالعه کند.

وی حضور در انتخابات، ادای دین به شهدا دانست گفت:در انتخابات آینده مردم به دنبال رئیس جمهور تحول خواه، مومن به مردم،پایبند به اصول و اخلاقیات، انقلابی،ساده زیست، جهادی می خواهیم.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *