پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

مدیر مسئول روزنامه اصلاح‌طلب: رئیسی با متانت به سؤالات پاسخ داد/ نامزد‌های اصلاح‌طلبان بازنده اخلاق بودند

به گزارش  پل نگارمنصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد با اشاره به رفتار صادقانه و اخلاق‌مدارانه آیت‌الله رئیسی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اصلاح طلبان از سال ۷۶ مرتب می‌گوییم که فضا نباید تخریبی شود چراکه فضای تخریبی جواب نمی‌دهد.

وی افزود: متاسفانه دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در این مناظره کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و برای اینکه بتوانند ضعف‌های دولت را بپوشانند، از ابتدا تخریب حضرت آیت الله رئیسی را شروع کردند تا به زعم خودشان فضای دو قطبی مهرعلیزاده – رئیسی و همتی – رئیسی را ایجاد کنند. به اعتقاد بنده ما اصلاح‌طلبان در این مناظره و در بعد اخلاق، بازنده میدان بودیم.

مظفری اظهارداشت: همچنین آیت الله رئیسی در این مناظره با متانت و بزرگواری از کنار تخریب‌ها به خاطر مردم که فشار اقتصادی زیادی را تحمل هستند، گذشتند تا خاطر مردم بیش از این مکدر نشود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آیت الله رئیسی در این مناظره دقیقاً به پاسخ‌هایی که مجری برنامه اعلام کردند، پاسخ دادند و با متانت و با برنامه پاسخ دادند و نشان دادند که دنبال مکدر کردن مردم و یا تخریب فضای موجود نیستند و برنامه‌های خودشان را با متانت و بزرگواری ادامه دادند.

مظفری اظهارداشت: به عنوان یک اصلاح‌طلب می‌گویم که نمره قبولی در این مناظرات را آیت الله رئیسی دریافت کردند و ما اصلاح طلبان متاسفانه در این مناظره باختیم که ان‌شالله این مسئله در مناظرات بعدی درس عبرتی برای کاندیدا‌های جناح ما شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *