جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در پلدختر

به گزارش  پل نگار، علی محمد گنجی مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر امروز(۲۵ خرداد) در جشن رای اولی های این شهرستان، اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است.

وی  با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه، بیان کرد: بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه بویژه جوانان برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت شرکت نسل جوان در سرنوشت سیاسی خود، افزود: در نظام جمهوری اسلامی بحث جمهوریت و مردم باوری مورد تاکید است و رشته امور به دست مردم است و نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم، عواطف مردم، احساسات مردم است.

گنجی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات از ارکان مهم و مقدمه اساسی در تمام نظام‌های سیاسی به خصوص نظام سیاسی اسلام است، افزود: حضور و انتخاب مردم، وفاداری و بیعت مردم یک شعار و یک کُد تبلیغاتی و فرم ظاهری نیست، بلکه ریشه در یک باور عمیق در ساختار فکری و معرفتی، تفکر دینی مردم دارد.

در این مراسم  که به همت کانون فرهنگی هنری امام المسلیمن و با همکاری حوزه علمیه خواهران این شهرستان برگزار شد، با اهدای هدایایی از ۴۰ دختر رای اول شهرستان پلدختر تجلیل شد.

همچنین به همت این کانون فرهنگی هنری مسجد مسابقه کتابخوانی با موضوع رویکرد بصیرت افزایی و انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *