سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳

رقابت داغ یک هزار و ۴۲۶داوطلب پلدختری در ایستگاه کنکور/حوزه های امتحانی ضدعفونی کرونا شدند

کورش احمدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پلدختر با بیان اینکه از تعداد کل داوطلبان در کنکور سراسری در پلدختر۶۲۶ مرد و ۸۳۶  زن است اظهار داشت: این تعداد داوطلب درپنج رشته هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجه در کنکور سراسری با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دومین کنکور سراسری در شرایط کرونا در چهار روز متوالی چهارشنبه تا شنبه  ۹ تا ۱۲ تیر ماه جاری در پلدختر برگزار می‌شود افزود: امسال زنان ۵۷.۱۸ درصد از شرکت کنندکان در کنکور سراسری در پلدختر را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی  علوم انسانی و علوم تجربی صبج روز پنجشنبه ۱۰ تیربرگزار می شود که ۴۳۰ داوطلب به تفکیک با شرکت ۲۲۸ نفر زن و ۲۰۲ مرد در گروه آزمایشی علوم انسانی در یک حوزه مرد و ۲حوزه زن  شرکت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: همچنین ۸۶۰ داوطلب شامل ۵۰۴ زن و ۳۵۶ مرد در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در هفت حوزه شامل چهار حوزه زن و سه حوزه مرد با هم در کنکور سراسری روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه به رقابت می پردازند.

احمدی گفت: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر و علوم ریاضی و فنی صبح چهارشنبه ۹ تیرماه  برگزار می شود که ۴۱ داوطلب ۳۲ زن و ۹ مرد درگروه آزمایشی هنر در یک حوزه و  ۲۰  داوطلب گروه آزمایشی ریاضی و فنی شامل  ۱۴ مرد و ۶ زن  در یک حوزه به رقابت می پردازند.

وی افزود: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجه  روز شنبه ۱۲ تیر ماه  با  ۱۱۱ داوطلب شامل  ۶۶ زن و ۴۵ مرد  در یک حوزه امتحانی در کنکور سراسری در پلدختر برگزار می شود .

وی در رابطه با داوطلبانی که در ۲ یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند، افزود: به تعداد گروه هایی که متقاضی شده اند کارت دریافت و در زمان مقرر در آزمون ها شرکت می کنند .

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: هر داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار ، دستمال پارچه ای ، نایلون شفاف ، سه عدد مداد معمولی، پاک کن، مداد تراش، سنجاق یا سوزن، ساعت مچی و همچنین ماسک سه لایه به همراه داشته باشند.

وی افزود: داوطلبان کنکور سراسری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی را رعایت و از تجمع مقابل حوزه های امتحانی به جد خودداری کنند .

احمدی با بیان این که حوزه های برگزاری آزمون در این شهرستان علیه ویروس کرونا ضد عفونی شده است ، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده ، والدین هیچ نگرانی و دغدغه ای برای سلامتی فرزندان خود نداشته باشند زیرا تلاش شده که فضایی آرام و بهداشتی برای برگزاری آزمون فراهم شود.

احمدی در رابطه با نحوه‌ و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون خاطر نشان کرد: کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری امسال  از یکشنبه ۶ لغایت سه شنبه ۸ تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و قابل دسترسی و چاپ است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

احوال ما را نپرسید، باید از حال مردم غزه بپرسید / ما تا پیروزی با غزه هستیم، با هر چه بتوانیم با آنها هستیم / یا با هم پیروز می‌شویم یا با هم شهید

به گزارش پل نگار،عبدالسلام الجحاف از اعضای ارشد انصارالله در واکنش به حملات و بمباران‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *