چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

نماینده مردم پلدختر در مجلس به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت/آیت الله رئیسی به لرستان نگاه ویژه داشته باشند

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس در گفتگو با پل نگار اظهار داشت:خدمت دولتمردان فعلی و آینده می‌گویم که لرستان از قافله توسعه و پیشرفت عقب مانده و توقع ما این است که با یک برنامه ویژه بخشی از این عقب‌ماندگی را جبران کنند.

وی ادامه داد: توجه به جوانان تحصیل‌کرده لرستان، نخبگان و استعدادهای درخشانی که در استان است و نعمت‌های خدادادی مانند آب‌وخاک که در استان وجود دارد، انتظار ماست که حداقل بخشی از این بیکاری جوانان لرستان جبران شود.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در لرستان زمینه اشتغال وجود ندارد، گفت: هرچه مراکز فنی‌وحرفه ای و دانشگاه‌ها فعال باشند، خروجی و فارغ‌التحصیلان این مراکز بیکار هستند.

وی ادامه داد: در دیداری که با رئیس‌جمهور منتخب ملت داشتم به او گفتم انتظار لرستان با توجه به سفری که در جایگاه ریاست قوه قضاییه به استان داشتید و شناختی که پیدا کردید و الآن در جایگاه ریاست جمهوری قرار می‌گیرید، توقع و انتظار مردم این است که یک برنامه خاص و ویژه برای ما داشته باشد.

کاظمی با اشاره به این‌که در گذشته‌های دور به زیرساخت‌ها، تولید و اشتغال، صنعت و کشاورزی، آب و حق آبه لرستان توجه نشده است، عنوان کرد: استان ما علی‌رغم این‌که چهارمین استان آبی کشور است اما تنها ۲۳ درصد کشت آن آبی است، انتظار داریم دولت برنامه ویژه‌ای برای استان داشته باشد.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:در لرستان در گذشته‌های دور و دولت‌های مختلف به تولید و اشتغال توجه نشده است و تذکرات مختلفی در دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی داده‌ام و انتظار داریم دولت جدید بعد از استقرار به این مهم رسیدگی کند.

وی افزود: لذا ما باید فشار بیاوریم این فاصله که بین لرستان و استان‌های برخوردار یا در حال توسعه وجود دارد را کم کنیم که زمینه تولید و اشتغال در حوزه، صنعت، کشاورزی و خدمات سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بیش از ۱۷هزار نفر از جمعیت پلدختر تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش پل نگار،علی نصیری اظهار داشت با همکاری موسسه های خیریه ی دارای تفاهمنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *