پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

هزینه ۵۰۰میلیارد تومانی از اعتبارات استانی وملی در پلدختر

به گزارش پل نگار،حسن رضائیان فرماندار پلدختر در جلسه با منتخبین شوراهای اسلامی شهرستان پلدختر با بیان اینکه سال گذشته ۴۳٫۷ دهم میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرستان پلدختر بوده است اظهار داشت: تاکنون ۳۴میلیارد تومان برای پل بابازید پلدختر هزینه شده است و همه در تلاش برای رفع مشکلات شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه کل اعتبار استان لرستان قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان است عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان پلدختر توسط دولت در بخش دیواره‌های ساحلی، پلها و دایک‌های حفاظتی هزینه شده است که این پروژه‌ها از حیث فقدان بودجه اعتباری نیمه کاره مانده بودند.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از اعتبارات استانی و ملی ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان پلدختر هزینه شده است.

رضائیان گفت: باید به نقدهای سازنده و منطقی نگاه داشته باشیم ولی برخی نقدها از روی صداقت نیست که این مورد نه در پیشگاه خداوند و نه در نگاه انسانهای منصف و منطقی توفیق ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر منتخبین شورای ششم از جوانان هستند که قابلیت و توانایی زیادی دارند ،تفکر شورای ششم در شهرستان پلدختر بر تلاش، توفیق و توسعه شهرهاست که این نگاه اثرگذار است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *