پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

اعتبارات تخصیص یافته پاسخگوی تکمیل سایت سیل زدگان چم مهر نیست

به گزارش پل نگارمسعود رضایی در مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن پلدختر با بیان اینکه ساخت دیواره ساحلی شهرپلدختر اقدامی مهندسی و جهادی عنوان کرد و اظهار داشت:یکی از دغدغه های مردم احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر بود که خوشبختانه انجام گرفت و با پیگیری هایی که صورت گرفت ادامه دیوار ساحلی تا انتهای کوی سازمانی ها هم نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روستای چم مهر پلدختر در جریان سیل فروردین ماه سال۹۸ به طور کامل تخریب شد افزود:یکی از تصمیمات اخذ شده در این خصوص مبنی بر  جابجایی کامل روستا بود که  امر مقدور نشد.

رضایی عنوان کرد: بنابراین سایت جدید برای جابجایی سیل زدگان در سه قسمت جداگانه روستا احداث و موجب شد روستا گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه  اعتبارات محدود پاسخ گوی آماده سازی زیرساخت ها نیست گفت:به منظور تخصیص اعتبارات دولت در راستای بهسازی سایت‌های سیل زدگان روستای چم مهر، منتظر دریافت اعتبار هستیم تا متناسب با آن، کار بهسازی آغاز شود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تصریح کرد:کارهای اولیه برای جانمایی پمپاژهای کشاورزان در روستای چم مهر صورت گرفته است.

وی گفت:ماشین های پمپاژ به صورت کارشناسی و با هماهنگی بین دستگاهی جهت انتقال آب جانمایی شود.

رضایی به دیواره ساحلی روستای چم مهر اشاره کرد و یادآور شد: قسمتی از این دیواره توسط اهالی و برای جانمایی پمپاژهای کشاورزی تخریب شده که کاری غیرقانونی است.

در پایان این مراسم حسن قربانی اهل رومشکان می باشد به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات سید محمد موسوی زاده قدردانی شد و این مدیر پلدختری برای ادامه خدمت به بنیاد مسکن لرستان منتقل شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بیش از ۱۷هزار نفر از جمعیت پلدختر تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش پل نگار،علی نصیری اظهار داشت با همکاری موسسه های خیریه ی دارای تفاهمنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *