پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

مشکل خاموشی های برق به خط رسانه ای دشمن بر علیه ایران تبدیل شده است/ادارات بیشتر صرفه جویی برق داشته باشند

سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار پل نگار،، با تاکید بر اینکه صرفه جویی برق باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود اظهار داشت:در وهله اول در بین دستگاه های اجرایی شهرستان هم افزایی در جهت کاهش مصرف برق داشته باشیم.

وی بیان کرد:لزومی ندارد در اداره ای اگر لامپ اضافی وجود دارد روشن بماند یا موقعی مدیر یا کارمند اداره در محل نیستند کولر روشن بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر با بیان اینکه دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند عنوان کرد: امروز در فضای مجازی و رسانه ای شاهد خط دهی رسانه ای دشمن برای التهاب آفرینی در جامعه با چاشنی خاموشی های برق هستیم.

وی بیان کرد:با برنامه ریزی لازم و تلاش همگانی در راستای صرفه جویی برای کاهش حداقل۱۰درصد مصرف برق کاهش دهیم.

وی ادامه داد:در مدت دو هفته، رزمایش الگوی مصرف با استفاده از رسانه و ائمه جمعه و جماعات نسبت به رعایت الگوی مصرف در زمینه برق استفاده کنیم.

سرهنگ کریمی فرد گفت:از طریق شرکت توزیع برق با شناسایی مشترکین پرمصرف با استفاده از گروه های جهادی نسبت به تذکر لسانی اقدام می کنیم.

وی ادامه داد:فروشگاه ها و مجتمع های تجاری که برای جلب مشتری از لامپ های زیادی استفاده می کنند نسبت به خاموشی لامپ های اضافی اقدام شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *