جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

کشف دو دستگاه رمز ارز قاچاق در پلدختر/پروژه های برق رسانی روستایی پلدختر پیشرفت خوبی دارند

محمدطاهر متش‌پور  پل نگار ا اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال در راستای طرح اصلاح و بهسازی، در روستاهای کلک بیشه، طالقانی و چم مورت چولهول شبکه برق بهسازی شده است.

وی افزود:در راستای برق‌رسانی به مناطق روستایی،  پروژه برق‌رسانی به روستای دره باغ محمدحسین واقع در افرینه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد:عملیات برقرسانی به روستای شهید شکرا… واقع در آبید گردکانه پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است که برق‌رسانی به روستای پشت تنگ نیز در مرحله جانمایی است.

رئیس شرکت توزیع برق پلدختر گفت: همچنین برای مشترکین جدید روستایی و شهری به متراژ ۲۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف احداث و توسعه یافته است.

رئیس شرکت توزیع برق پلدختر عنوان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها، ۵۱ مورد برق غیرمجاز کشف شده و همچنین  ۸۵ کنتور معیوب شناسایی شده است.

متش‌پور گفت: در حوزه دیماندی شهرستان پلدختر نیز ۱۵ مشترک بدون کنتور، ۹ مشترک که از برق غیرمجاز استفاده می‌کردند و ۲۲ مورد مغایرت ترانس جریان(ct)  شناسایی شد که موارد فوق در نرم‌افزار خدمات مشترکین اصلاح شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه امسال ۲۳۱ کنتور تعویض  شده که شامل  ۲۱۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری تک فاز عادی، ۱۴ دستگاه سه فاز عادی و هفت دستگاه سه فاز دیماندی بوده‌اند، خاطر نشان کرد:

متش‌پور با اشاره به اینکه برخورد با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال با توجه به شرایط خاص وضعیت برق کشور در اولویت برنامه‌های ماست، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در بهار امسال دو مرکز شناسایی شدند که در نتیجه آن کشف هشت دستگاه استخراج رمز ارز بیت‌کوین بوده که پس از هماهنگی با دادستان و نیروی انتظامی جمع‌آوری شد و پیگیری‌ها و بازدیدهای مستمر برای کشف و برخورد با موارد احتمالی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با فرارسیدن فصل گرما و زمان مقابله جدی‌تر با برق‌های غیرمجاز و علیرغم محدودیت‌های موجود نزدیک به ۱۵۰۰ تست کنتور در این شهرستان انجام شده است، افزود:  همچنین ۱۰۰۰ مورد تست کنتور  مشترکین عادی و ۴۵۰ مورد تست و بازرسی  مشترکین دیماندی در سه ماهه اول سال در شهرستان انجام شده است.

رئیس شرکت توزیع برق پلدختر اضافه کرد: به منظور بررسی آنتن‌دهی کنتورهای فهام و رفع ایرادات احتمالی از ۲۵۰ مشترک دیماندی بازدید انجام شده  که از این تعداد، ۲۲ مورد مغایرت ضریب مشترکین دیماندی در نرم ‌فزار خدمات مشترکین اصلاح شده است.

وی یادآور شد: نصب ۱۷۷ کنتور جدید،  ۷۵ دستگاه کنتور روستایی، ۸۹ دستگاه کنتور شهری و ۱۳ دستگاه کنتور از نوع دیماندی بوده‌اند.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *