پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

پروژه آزادراه خرم آباد- بروجرد- اراک از پروژه های مهم و اصلی کشور است/آزاد راه بروجرد-اراک کمتر از سه سال به بهره برداری می رسد

به گزارش  پل نگارسردار سید حسین هوش السادات عصر امروز در جمع خبرنگاران لرستان اظهار داشت: پروژه آزادراه خرم آباد- بروجرد- اراک از پروژه های مهم و اصلی کشور است که توسط قراگاه خاتم الانبیاء(ص) انجام شده و بخشی از تامین منابع مالی که حدود ۴۰ درصد بوده نیز توسط قرارگاه انجام شده است.

سردار هوش السادات خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه، توانمندی خوبی ایجاد شده البته بعد از اتمام پروژه، ظرفیت قرارگاه در قطعات بعدی مشغول می شوند. بخشی از نواقص پروژه تا دو هفته آینده و بخشی هم تا پایان تابستان برطرف می شود.

وی گفت: پروژه آزاد راه بروجرد تا اراک بعد از بهره‌برداری از این پروژه آغاز و به همین شکل جهادی کار می شود تا ظرف مدت کمتر از ۳ سال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در آینده با تکمیل دو سمت این آزادراه به طرف اراک و پل زال، این شاهراه حیاتی کشور در شمال به جنوب کامل می شود و راحتی، ایمنی و آسایش را برای مردم به دنبال دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه یادآور شد: کلیه مراحل ساخت اعم از طراحی و اجرا داخلی بوده و این تونل با عرض ۱۴ متر و طول سه هزار و ۲۰۰ متر یکی از پروژه های مهمی است که از نظر تاسیساتی نیز مهم بوده چرا که در این مسیر خودروهای سنگین تردد می کنند.

 

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

چادر بیشترین محبوبیت بین بانوان دارد/تیر دشمن با چاشنی حجاب به سنگ خورد

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در گفتگو با پل نگار با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *