پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

آخرین سیلی دولت روحانی به ملت ایران /حلالیت طلبی روحانی در میان بی تدبیری و بحران کرونا رنگ باخت!

به گزارش  پل نگاردولت روحانی پرحاشیه ترین دولت به شمار می رود و در زمانی که روی کار آمد هم نیز با چاشنی نگاه های اصلاح طلبی و غربی در طی ۸سال تمام تلاش خود را برای تسویه حساب سیاسی با جریان مقابل اصول گرایی به کار گرفته بود به طوری که در گام اول اقدام به حذف طرح مسکن مهر کرد و مسکن دار شدن را برای جوانان به آرزو تبدیل کرد .

حالا دولت روحانی که دقایق پایانی عمر ۸ساله خود را سپری می کند سلامت مردم را هدف قرار داده و با بی تدبیری در مقابله با کرونا سلامت مردم را با خطر مواجه کرده است.

به طوری که با شیوع کرونا دلتا سویه و افزایش نگرانی ها از خیز جدید کرونا با مسائل و مشکلات بیشتر، ستاد ملی کرونا به ریاست روحانی عملا تعطیل شد و مصوبات این ستاد فقط بر روی کاغذ ماند به طوری که محدودیت های کرونایی عملا در کشور رها شد.

حذف زیر پوستی محدودیت های کرونا از قبیل بسته شدن تالارها و اعمال محدودیت جدی تردد ماشین ها به مناطق قرمز، حالا کشور با یک بحران جدی کرونایی روبرو شده است.

بی تدبیری و تعلل در واردات واکسن هم مزید بر علت شد که سرعت شیوع و ابتلا بر تزریق واکسن در کشور پیشی گیرد تا جایی که دولت باز هم مثل گذشته و به دفعات هر موقع سهل انگاری و بی تدبیری می کرد و کشور به بحران می کشاند، به مقام معظم رهبری نامه نگاری می کرد حالا هم وزیر بهداشت به مقام معظم رهبری برای تعطیلی دو هفته ای نامه نوشتند حالا در آستانه مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید با بحران کرونایی جدیدی کشور را مواجه کرده که ملت ایران تاوان سختی را باید در خصوص این بی تدبیری و سهل انگاری بدهد.

افزایش قابل توجه بستری ها، مبتلایان و فوتی های کرونایی و نقاط قرمز و بحرانی کشور خود نشان دهنده این بی تدبیری می باشد.

حالا باید دید کشور چگونه می خواهد این بحران پشت سر بگذارد و دولت روحانی پس از اتمام عمر کاری خود در مراجع قانونی پاسخگوی این همه بحران آفرینی و هزینه برای ملت هست؟

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

خروش پلدختریها جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

به گزارش پل نگار،راهپیمایان با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران ، عکس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *