جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

ادارات پرمصرف برق پلدختر شناسایی و اخطار قطعی برق گرفتند

محمدطاهر متش‌پور در گفت‌وگو با  پل نگار اظهار داشت: میزان انرژی برای ۳۲۰ مشترک به میزان ۱۲ میلیون و ۵۲۹ هزار کیلو وات انجام شده که مبلغ برآورد به میزان ۲۷۰ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد:در این روزهای سخت صنعت برق ،نیازمند مشارکت وهمکاری مردم هستیم .

وی بیان کرد:لزوم صرفه جویی در برق یک ضرورت هست که همه بایستی پایبند آن باشیم و به خصوص مدیران دولتی ما در زمان کاری خود بیشتر باید مدیریت مصرف داشته باشند.

متش بیرانوند افزود:ادارات پرمصرف شهرستان پلدختر پس از بازرسی های متعدد شناسایی شدند و بر طبق دستورالعمل توانیر مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات آموزش های لازم داده شده است.

در دو مانور و برگزاری برنامه‌های بازدید مستمر و نشست‌ها و هماهنگی‌ها با مسئولین امر شهرستان، لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق تبیین شده است و طی این بازدیدها که تا پایان فصل گرما  ادامه خواهد داشت با ادارات پرمصرف برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه بهره‌برداری با توجه به شروع زودهنگام فصل گرما، اقدامات مختلفی در راستای تامین برق پایدار برای  مشترکین شهرستان انجام گرفت.

وی ادامه داد: تعمیر و سرویس ۸۹ ترانسفورماتور ، جابجایی ۹ ترانس به مرکز سقل ،بهره‌برداری از ۱۱ ترانسفورماتور جدید در مناطق مختلف، هشت مورد رفع حریم شبکه فشار متوسط و ۱۴ مورد رفع حریم جهت شبکه فشار ضعیف و افزایش قدرت چهار ترانس عمومی انجام گرفته است.

وی افزود: اصلاح ۷.۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳.۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط از دیگر اقدامات این مدیریت بوده است.

متش‌پور بیان کرد: همچنین به منظور پایداری شبکه ۲۹ دستگاه اصلاح ارت، ۳.۴ کیلومتر شاخه‌زنی درختان در حریم شبکه برق، ۸.۳ کیلومتر تعمیر شبکه فشار ضعیف و ۲۸ کیلومتر تعمیر شبکه فشار متوسط انجام شده است.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر یادآور شد: همچنین در مدت سه ماه امسال، ۲۲۹۰ چراغ روشنایی تعمیر شده که ۱۰۴۰ مورد آن در مناطق شهری و ۱۲۵۰ مورد مربوط به معابر روستایی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران کمبود برق مصرفی و خاموشی‌های اخیر یادآور شد: برنامه‌های مدیریت مصرف درحال پیگیری است و اخذ تفاهم‌نامه با کشاورزان و صنعت به عمل آمده  که با پیگیری‌های مستمر مصرف آنها پایش می‌شود.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بیش از ۱۷هزار نفر از جمعیت پلدختر تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش پل نگار،علی نصیری اظهار داشت با همکاری موسسه های خیریه ی دارای تفاهمنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *