جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

فوت ۱۱۴بیمار کرونایی در پلدختر/هیئات عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم برگزار کنند

حسن رضائیان در گفتگو پل نگار،با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان پلدختر اظهار داشت:با شیوع کرونا دلتا سویه که قدرت سرایت پذیری بیشتری دارد به تبع تعداد مراجعات هم به مراکز درمانی و بیمارستانی افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال حاضر  ۵۰ بیمار کرونایی‌ در بیمارستان امام ره پلدختر بستری هستند افزود:متاسفانه همچنان آمار مبتلایان روند افزایشی دارد و با توجه به امکانات موجود شهرستان با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.

رضائیان  با اشاره به اینکه  از ابتدا شیوع کرونا تاکنون تست حدود ۷۸۰۰ نفر مثبت بوده است گفت: متاسفانه تا کنون تعداد ۱۱۴ بیمار کرونایی در پلدختر فوت شدند و نیاز هست مردم بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند و حتما ماسک بزنند.

وی با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع )یادآور شد:طی جلساتی گه با مسئولان هیات های مذهبی و ادارات متولی داشته ایم حتما در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسمات عزاداری بایستی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام (ره) به عنوان تنها مرکز درمانی بیمارستان شهرستان در حال آماده باش هست و بیشتر بخش های بستری آن به بستری بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *