جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

اجرای طرح حاج قاسم در لرستان توسط بسیج محله محور می شود/امید آفرینی در فضای مجازی یک ضرورت هست

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:طرح شهید حاج قاسم توسط بسیج برای مقابله با کرونا از درب منازل و محله محور اجرایی می شود.

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان  در گفتگو با  پل نگاربا بیان اینکه اجرای طرح حاج قاسم و مقابله با کرونا از اولویت های بسیج هست اظهار داشت :طرح شهید حاج قاسم به همت بسیج در استان لرستان در زمینه حمایتی مراقبتی، نظارتی، بیماریابی و غربالگری اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد:کارهای بسیج در راستای مقابله با کرونا بایستی محله محور و از درب منازل پیگیری شود و پایگاه های مقاومت به عنوان محل سلامت پیگیر امورات از قبیل ماسک زدن شود.

سردار کشکولی بیان کرد:دشمن در فضای مجازی به دنبال یاس و ناامید آفرینی هست که در رسانه ها و فضای مجازی به دنبال امید آفرینی باشیم.

وی تصریح کرد:بسیج برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در امر واکسیناسیون آماده و در حال همکاری است میزان واکسیناسیون را مستمرا و با سرعت گسترش دهیم تا شاهد مرتفع شدن مشکلات کرونا باشیم.

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد:کاهش فوتی های کرونایی حتی یک نفر هم برای ما مهم هست و در این راستا مشارکت همگانی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کمک های مومنانه تاثیر به سزایی در بین کمک به نیازمندان داشته است یادآور شد:از ظرفیت خیرین و مشارکت نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام ره برای اجرای کمک های مومنانه در جهت حمایت از خانواده ها و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا استفاده شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *