جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

سبک و رفتار شهیدان رجایی و باهنر برخاسته از مکتب امام(ره) بود/ رویکرد دولت سیزدهم، تکیه به ظرفیت های داخلی

به گزارش  پل نگار عباس گودرزی  اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت به این جهت است که دو شخصیت انقلابی، شهیدان رجایی و باهنر در دوران مسئولیت خود به عنوان دولتمردان، عاقبت بخیر شدند، این شهدای بزرگوار در مشی، زندگی، جهت گیری، کارنامه و مجموعه فعالیت هایشان در ذهن مردم به عنوان یک الگو ثبت شدند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی، دوری از اشرافی گری، خدمت گذاری با صداقت و در کنار مردم بودن، توانستند در عمر انقلاب، الگویی را به ثبت برسانند و تجلی همان معیارها و شاخصه هایی باشند که امام(ره) با پیروزی انقلاب برای ما به ارمغان آورد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سبک، مشی و رفتار شهید رجایی و شهید باهنر برخاسته از مکتب امام(ره) بود و نشان دادند با اتکا به مکتب امام(ره)، پیوند با انقلاب و جهت گیری با انقلاب می توان منشا خدمات بود به طوری که رضایتمندی مردم را حاصل نماید.

گودرزی عنوان کرد: هر کجا که ما در این چارچوب حرکت کردیم هم پیشرفت و هم رضایتمندی مردم رخ داد اما هر جا که از آرمانها و مکتب فکری امام(ره) و همچنین از ارزش های انقلاب فاصله گرفتیم، هم پیشرفت متوقف شد و هم سبب نارضایتی مردم شد و باید توجه داشت که صلاح انقلاب، کشور، نظام و خیر مردم در این است که مسئولان راه شهیدان باهنر و رجایی را ادامه دهند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به کابینه دولت سیزدهم گفت: طی جلساتی فشرده کار بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی انجام و از بین همه وزرا به جز یک وزیر پیشنهادی، مابقی رای اعتماد گرفتند و عملا دولت سیزدهم تشکیل شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط کشور از نظر مسائل اقتصادی و معیشتی در یک وضعیت خاص می باشد، ضروری است که دولت جدید با رویکرد انقلابی و جهادی و همچنین با محوریت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، فعالیت خود را بدون فوت وقت آغاز نماید.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت مبنی بر تکیه به ظرفیت های داخلی است، افزود: امید می رود با یک برنامه ریزی و زمانبندی شاهد اقدامات ارزشمندی از سوی دولت سیزدهم باشیم البته تا زمانی که وزارتخانه ها مستقر شوند و استانداران و مدیران ارشد انتخاب شوند طبیعتا یک زمان معقولی سپری خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات طی سال های اخیر انباشته شده است، گفت: بررسی رفع مشکلات در حوزه مسکن که یکی از ضروریات است و بحث حمایت از تولید داخلی باید از اولویت های کابینه سیزدهم باشد، همچنین شتاب دادن به پروژه های نیمه تمام و شناسایی اولویت ها و برنامه ریزی جهت اجرای اقدامات اولویت دار، به صورت نقطه زنی لازم است.

گودرزی بیان کرد: با توجه به حجم مشکلات، کار دقیق و راهبردی این است که اولویت ها شناسایی و با تمرکز و استمرار در پیگیری آنها در کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار قرار گیرد تا برطرف شوند.

وی اظهار داشت: این دولت چه در بحث سیاست خارجه و چه مسائل داخلی ناظر به مصالح نظام، منافع مردم و حل مشکلات معیشتی ملت حرکت می کند و قطعا از همه توان در این مسیر بهره خواهد برد و با توجه به ترکیب عناصر جوان انقلابی کابینه در کنار افراد پیشکسوت و با تجربه البته با اتکا به ظرفیت ها و تلاش جهادی و کار با کیفیت، پر حجم وانقلابی دوباره روح امید در کالبد و پیکره جامعه خواهد دمید.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *