سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

مانور بازگشایی مدارس در لرستان برگزار شد

مانور بازگشایی مدارس با حضور سرپرست آموزش و پرورش لرستان در دبیرستان شاهد دوره اول خدیجه کبری(س) برگزار شد.

به گزارش  پل نگارعیسی سهرابی ظهر امروز در مراسم مانور بازگشایی مدارس اظهار داشت: سلامت دانش آموزان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است و آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی و با هماهنگی کامل با ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می گیرد.

وی افزود: در همین راستا طی سه روز آینده جزییات کامل به اطلاع عموم خواهد رسید و هدف از برگزاری این مانور، آمادگی برای سال تحصیل جدید است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تجهیز مدارس حاشیه شهر گفت: با هماهنگی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان بیش از ۴۰۰ قلم تجهیزات مدارس مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین استان ارسال شد.

سهرابی تصریح کرد: این تجهیزات شامل انواع میز و صندلی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی،  رایانه، چاپگر، لوازم آزمایشگاهی و سایر اقلام مورد نیاز مدارس کمتر برخوردار استان  خریداری شده است و برای چهار شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود و بروجرد ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: این تجهیزات از محل اعتبارات تملک دارایی(اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان) در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خریداری شده و بیش از ۸میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال برای این اقلام هزینه شده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *