جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

چشم انتظار تصمیم مهم فدراسیون والیبال/المپیک پاریس با مربی ایرانی

تیم ملی والیبال ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ژاپن برای چهارمین بار قهرمان شد. بهروز عطایی، هدایت تیم ملی را در مسابقات برعهده داشت و پس از چند شکست پیاپی ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت‌ها و بازی های المپیک توکیو، تیم ملی طعم پیروزی را برابر سامورایی‌ها چشید.

تیم جوان ایران در این دوره از مسابقات جنگنده و با انگیزه بازی کرد و نوید آینده روشن را داد. پس از بازی های المپیک توکیو جلسات آسیب شناسی برگزار نشد و محمدرضا داورزنی خبر داد، جلسات آسیب شناسی و تصمیم گیری درباره کادرفنی تا المپیک پاریس پس از قهرمانی آسیا گرفته خواهد شد.

پس از کسب چهارمین جام قهرمانی در آسیا که برای نخستین بار توسط سرمربی و کادر ایرانی به دست آمده است باید دید آیا فدراسیون والیبال تا المپیک پاریس بار دیگر به مربی ایرانی اعتماد خواهد کرد یا خیر؟

چشم انتظار تصمیم مهم فدراسیون والیبال/المپیک پاریس با مربی ایرانی

شاید زمان آن فرا رسیده تا به مربیان وطنی اعتماد کرد و حمایت ویژه‌ای از آنها صورت گیرد تا با تیم کاملا وطنی در آوردگاه‌های جهانی به دنبال افتخار آفرینی باشیم.

عطایی و همکارانش نتایج قابل تاملی در قهرمانی آسیا کسب کردند. به اعتقاد برخی کارشناسان سطح مسابقات بالا نبوده است و تنها حریف جدی ایران ژاپن بود اما باید به کادر ایرانی اعتماد و به دنبال تقویت آن باشیم.

شاید حضور یک مشاور فنی خارجی در کنار کادر ایرانی بتواند تاثیرگذار باشد، کاری که ژاپنی‌ها مدت هاست انجام می دهند. حضور فیلیپ بلان، بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل فرانسه که یکی از بزرگ‌ترین تئوریسین‌های والیبال دنیا به شمار می‌رود در کنار سرمربی وطنی خودشان استفاده کردند و به دنبال آن شاهد پیشرفت و رسیدن به والیبال ایران بودند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : مهر

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *