شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

۲۲کمیته کنگره ۶۳۰۰شهید لرستان تشکیل شد

به گزارش  پل نگارمحمود زرینجویی ظهر امروز در دیدار با سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید کشور اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان اقداماتی صورت گرفته است که برنامه هایی به عنوان پیش زمینه کنگره است که انجام می شود و ۲۲ کمیته ذیل این کنگره وجود دارد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا در سطح استان، کاشت ۶۳۰۰ نهال به یاد شهدای استان، برگزاری یادواره شهدا، برنامه سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس، میثاق یادگاران جانباز، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای منا، رونمایی از کتاب شهدای زن، رونمایی از کتاب آزادگان استان از مهمترین اقدامات انجام شده در استان بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان تصریح کرد: والدین شهدا گنجینه های معنوی هستند که خاطرات آنها باید ثبت و ضبط شود که در استان لازم است والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و همچنین آزادگان برای ضبط این خاطرات اقدام نمایند.

زرینجویی بیان کرد: ۲۷ حسینیه شاهد وجود دارد، برخی از آنها فعال هستند که این مراکز فرهنگی نیاز است کمک شود تا همگی فعال شوند چرا که مکانی فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اظهار داشت: استان دارای ۷۶۶ تابلوی تبلیغاتی است و دیوارهایی که مزین به تصاویر شهدا بوده به مرور زمان نیاز است که بهسازی شوند.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان خاطرنشان کرد: شهدای حاج عمران مغفول مانده است و لازم است که در ایام سال یک روز به این مهم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *