جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

ایران اجازه نمی دهد رژیم صهیونیستی مرزهای شمال غرب را ناآرام کند

به گزارش  پل نگارحجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه معمولان در خطبه های ایم هفته نماز با اشاره به تحولات شمال غرب کشور اظهار داشت:از موضوعات مهم پیش رو در منطقه اتفاقات در مناطق شمال غرب ایران اسلامی است که نباید با شیطنت رژیم صهیونیستی به چالش تبدیل شود به طوری که اظهارات مقامات آذربایجان و یا ممانعت از تردد خودروهای سنگین ایران موضوعی نیست که بتواند باعث ایجاد تنش شود، آنچه حائز اهمیت است فعالیت ها و تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای اقدامات نیابتی با همکاری برخی از کشورهای منطقه در مرزهای شمال غربی کشورمان و نیز مانور نظامی مشترک در مرزهای ایران است.

وی بیان کرد:خبر های متعددی نشان از حضور امنیتی رو به رشد رژیم غاصب صهیونیستی به خصوص در جمهوری آذربایجان به گوش می رسد بگونه‌ای که سران صهیونیست از کشور آذربایجان تعبیر لبنان اسرائیل را بکار برده اند و به صراحت اعلام کرده اند ما از این طریق می توانیم جمهوری اسلامی ایران را با یک چالش امنیتی طولانی مدت مرزی درگیر کنیم.

امام جمعه معمولان عنوان کرد : رژیم صهیونیستی به خیال خام خود بااین شیطنت ها می تواند اثر گذاری ایران را در منطقه کاهش دهد که البته این موضوع توهمی بیش نیست.

رضایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در عین احترام به حفظ استقلال و رعایت همسایگی سعی داشته و دارد که منطقه ای امن و قدرتمند در مقابل مستکبران زیاده خواه ایجاد شود اما حاکمان غربگرای برخی کشورهای همجوار در همراهی با نقشه های شیطانی رژیم جعلی صهیونیستی در تقابل با جمهوری اسلامی قرار می گیرند که قطعا از این خوش خدمتی ها پشیمان خواهند شد.

وی تصریح کرد:چرا که اگر درک درستی از حوادث تاریخ معاصر داشتند از سرنوشت خفت بار حاکمانی چون صدام و قذافی و مرسی و… عبرت می گرفتند امروز به فکر شیطنت در مقابل ایران مقتدر نمی افتادند.

امام جمعه معمولان گفت:جمهوری اسلامی ایران ضمن ملاحظه حسن همجواری و احترام به کشورهای همجوار، حضور نیروهای رژیم صهیونیستی در مرزهای کشورمان و توطئه و فعالیت های تحریک آمیز و تجهیز آنان و تغییرات مرزی در مناطق شمال غرب کشور را نمی پذیرد چرا که حضور شوم دشمنان باعث بحران در منطقه و تهدیدی برای امنیت مرزهای ماست و این همان چیزی است که دشمنان سالیان متمادی که برای آن برنامه ریزی و هزینه کرده اند که البته بارها هم نیز با شکست مواجه شده اند.
وی با اشاره به اینکه برخی ها به دنبال نادیده گرفتن توانایی دانشمندان ایرانی در ساخت واکسن برکت هستند افزود:تبلیغات منفی برای واکسن کرونا در برخی خانواده‌ها موجب بدبینی به موضوع شده و با وجود دعوت و توصیه کارشناسان به دریافت واکسن هنوز عده‌ای نسبت به تزریق واکسن بی تفاوتند لذا راه مهار ویروس منحوس کرونا در کنار رعایت دستور العمل های بهداشتی تزریق واکسن کرونا ست.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *