جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

برنامه های هفته وحدت اداره کل اوقاف لرستان اعلام شد

به گزارش  پل نگارحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، با گرامیداشت ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، گفت: اوقاف و امور خیریه لرستان همه ساله در ایام هفته وحدت برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در سطح بقاع متبرکه اجرا می‌کند.

وی بیان کرد:در دو سال اخیر با شیوع کرونا تلاش ما بر این بوده برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و این برنامه‌ها تعطیل نشود که در این راستا برخی از برنامه‌ها را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کنیم.

عباس‌زاده  افزود: برنامه محوری اوقاف و امور خیریه لرستان به مناسبت هفته وحدت یک‌شنبه، با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دوم آبان همزمان با سالروز میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع)  در امام زاده رید بن علی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، سخنرانی مبلغان در خصوص سیره نبوی و زندگانی امام جعفرصادق(ع) و مولودی‌خوانی را از برنامه‌های هفته وحدت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان است.

این مسئول ادامه داد: علاوه‌بر ۲۰ روحانی مستقر و ثابت در بقاع متبرکه لرستان، همزمان با هفته وحدت بیش از ۱۵ مبلغ نیز در این بقاع متبرکه مستقر خواهند شد تا به تبلیغ معارف نبوی و جعفری بپردازند.

وی با اشاره به نام‌گذاری ۱۱ تا ۱۷ ربیع‌الاول به نام هفته وحدت، از برگزاری جشن هفته وحدت در ۱۵ بقعه متبرکه این استان خبر داد و افزود: این جشن‌ها با حضور مردم ولایی و انقلابی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *