پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

دستگاه قضایی با متخلفین ارزهای دیجیتال برخورد جدی کند/استفاده برق غیر مجازی حرام و غیر قانونی است

حجت الاسلام رضایی امام جمعه معمولان در نشست هم اندیشی مدیران برق شهرستان پلدختر و معمولان و رئیس دادگاه عمومی اظهار داشت:برق غیر مجاز هم از لحاظ شرعی و هم قانونی حرام محسوب شده و از مسئولین امر انتظار داریم که با متخلفین برخورد شود.

وی بیان کرد:رعایت الگوی مصرف در برق و پای کار بودن پرسنل شرکت توزیع برق در تابستان گذشته شاهد کاهش خاموشی ها در شهرستان بودیم که نیاز هست با برنامه ریزی متولیان امر میزان تولید و عرضه یکسان سازی شود.

وی افزود:مردم به این مسئله مدیریت مصرف بیشتر توجه کنند به طوری که نباید در آب، برق و گاز اسراف صورت گیرد.

متش پور مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ابراز امیدواری کرد با تمام توان پیگیر حل این مشکلات هستیم عنوان کرد: در بحث برخورد با متخلفین که اقدام به برق های غیر مجاز می کنند و دستگاهای بیت کوین و ارز دیجیتال دارند از دستگاه قضایی انتظار همکاری و برخورد جدی با متخلفین را داریم.

وی تصریح کرد:از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای فرهنگ سازی و تبلیغ درست مصرف کردن برق در مساجد و مراسمات استفاده می شود تا شرکت توزیع برق در کنار مردم بتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند.

جهانگیری رئیس دادگاه معمولان نیز با بیان اینکه این موضوع در وزرات نیرو خیلی مهم است و کاری غیر قانونی می‌باشد در هر زمینه ای که اداره برق پیشنهاد داشه باشدنهایت همکاری را با مدیر و کارکنان شرکت توزیع برق خواهیم داشت چرا که این موضوع در رابطه با اموال بیت المال است.

محمودی مدیر برق معمولان از تعامل مسئولین ادارت معمولان در خصوص کارهای مشترک جهت رفاه حال مشترکین و برخورد با متخلفین و صیانت از اموال بیت المال از امام جمعه و رئیس دادگاه عمومی معمولان تشکر کرد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *