سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

دوز سوم واکسن کرونا در لرستان تزریق می شود

 به گزارش  پل نگارمحمود ثمینی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: آنچه واضح است علاوه بر تزریق واکسن، هرگاه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شد تعداد مبتلایان کاهش یافته و رنگ بندی شهرها نیز مطلوب می شود و عکس این موضوع نیز در بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی کاملا صادق است که از هم استانی ها می خواهیم با در نظر گرفتن شکنندگی شرایط، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: در شرایط کنونی وضعیت شهرستان پلدختر به لحاظ کرونا قرمز است که در این رابطه تاکید شد مدارس شهرستان به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه دهند، همچنین شهرهای خرم آباد، الیگودرز و الشتر نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند، لازم است با مراجعه به مراکز مشخص شده نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

ثمینی تصریح کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا علاوه بر کادر درمان، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا خاص هستند با لحاظ فاصله زمانی چهار ماهه از تزریق دوز دوم واکسن، می توانند نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شهرهای استان وارد وضعیت قرمز کرونا نشوند اما در صورت وقوع این اتفاق، بنابر قانون عمل خواهد شد و فعالیت های آموزشی به ویژه در مدارس سطح استان از حالت حضوری به غیر حضوری و مجازی، با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تغییر خواهد یافت.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *