چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

هیات های ورزشی استان نیاز به توجه و رسیدگی خاص دارند

به گزارش  پل نگارسید حمید سجادی ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک آبی بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار است که امروز در مراسم افتتاح یکی از اماکن ورزشی در سطح ملی هستیم که توسط قهرمان آسیا، احسان مهاجر شجاعی طرح ریزی و سرمایه گذاری شده و ماحصل عمر ورزشی خود را اینجا ایجاد کرده است.

وی افزود: این پروژه، یکی از پروژه های کارآمد، موثر و مورد نیاز منطقه است که در اختیار علاقمندان به ورزش قرار می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز در سفر به استان لرستان از مسائل و مشکلات ورزشی باخبر می شویم و هدف دیگر از این سفر، سرکشی و بازدید از پروژه های ورزشی است.

سجادی عنوان کرد: برخی پروژه ها سوابق تاریخی دارند مانند استادیوم شهید علی بیات بروجرد که همه ورزشکاران قدیمی از این مکان ورزشی خاطرات زیادی دارند البته برخی پروژه ها نیازمند رسیدگی هستند که تلاش می شود با استفاده از برخی تبصره ها و تسهیلات بتوان در اتمام پروژه های نیمه کاره، تسریع ایجاد کرد.

وی بیان کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور نیز برنامه ریزی شده که در مصوبات نیز، این موارد در نظر گرفته شود تا تسریع یابند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات لرستان در دوران دفاع مقدس گفت: این استان در پشتیبانی در دفاع مقدس زحماتی کشیده و امروز باید ادای دین کنیم که وظیفه می دانیم کاستی های در ورزش را جبران نماییم.

سجادی خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی استان نیاز به توجه و رسیدگی خاص دارند اگرچه برخی از رشته ها پیشرفت خوبی داشته ولی همه هیات ها را با یک نگاه عدالت محور می بینیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *