پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

هنوز ۳۰۰ شهید مقابله با گروهک های ضدانقلاب مفقودالاثر هستند

به گزارش  پل نگارسردار داوود مهاجر در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در سنندج اظهارداشت: در کمیته مفقودین قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از ۳۷ سال به آغوش خانواده اش برگشتند.

وی افزود: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب پس از دوران دفاع مقدس دو حرکت فرهنگی ماندگاری داشتیم که موجب حفظ ارتباط بین مردم و دوران دفاع مقدس شد که یکی از آن ها تفحص شهدا و دیگری کاروان های راهیان نور است.

سردار مهاجر خاطرنشان کرد: تفحص این بانوی شهیده نیز در کشور موجب ایجاد موج گسترده فرهنگی شد و تشییع گسترده ایشان در نقاط مختلف ایران نشان داد که همه ایرانیان به وجود شهدا فارغ از هرگونه مذهب و نژادی می بالند.

وی افزود: آمدن پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از ۳۷ سال نشان داد که مردم ایران همواره رهرو راه شهدا هستند و گروهک های ضدانقلاب همچنان در بین مردم منفور هستند و اقدامات ضدانسانی آن ها برای همیشه تاریخ محکوم است.

سردار مهاجر تصریح کرد: گروهک های ضدانقلاب هیچگاه جایگاه مردمی نداشته اند و ادعاهای آن ها تنها در حد شعار بوده است چرا که اقدام غیرانسانی گروهک ضدانقلاب با این بانوی شهیده به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور در ادامه سخنان خود از وجود ۳۰۰ شهید مفقودالاثر مهاجر و انصار که توسط گروهک های ضدانقلاب به شهادت رسیده اند و بر اساس اطلاعات مردمی همچنان به دنبال این بزرگواران می گردیم و تفحص شهدا در شمال غرب کشور ادامه دارد.

سردار مهاجر افزود: قریب به هزار شهید مفقودالاثر مربوط به دوران دفاع مقدس نیز داریم که این مهم در نوار مرزی با عراق و داخل خاک عراق داریم که تفحص این بزرگواران ادامه دارد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : کردتودی

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *